Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ganske flaut / iRRi med den heftige, norske circlejerkinga som oppstår hver gang man er innom noe på nettet som er norsk, eller relevant til norsk kultur. Enten det er et bilde fra Lofoten postet på Reddit, IMDB siden til Trolljegeren, eller en tråd om tv - serien Vikings. Alltid samme greia om Norwegianawesomeness, og veldig generaliserende utsagn.

 

"Oh us Norwegians are actually super tolerant of religion; here it matters who you ARE not what u believe!"

 

"omg ur so kewls u guyz"

 

"yeah we're VIKINGS, it's in our blood. We drink beer,, heheheeh "

 

"haha yeah, u so cool. i wanna move to Norway "

 

 

pls

 

edit: Vi er fortsatt et av de beste, om ikke det beste, landene i verden. På nesten alle punkter. Sånn rent objektivt.

Endret av Carlgutt
  • Liker 3
Lenke til kommentar

[...]

 

Det er ikke bare nordmenn sin feil. Hver eneste helg jeg er ute på pub her i UK så er det en eller annen brite som spør hvor vi er fra og begynner å snakke om Norge.

 

Når det er sagt så liker vi nordmenn å snakke om oss selv. Men det er trolig fordi vi er et lite land og vi får et ego-boost når vi får oppmerksomhet. Til og med de nasjonale avisene skriver om når vi får oppmerksomhet fra utenlandsk media. Jeg er heller ikke et unntak og prater i vei om norsk kultur og politikk med drita walisere.

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg?

Det er helt normalt å bruke en time på å lage fredagsmiddag. Det er ikke sånn at jeg tidligere har vært ute av huset før halv ti på en fredagskveld uansett (bortsett fra ved spesielle anledninger).

 

For øvrig irriterer det meg at jeg ble stappmett på to pizzastykker på normal størrelse.

Lenke til kommentar

Håper inderlig det blir søndagsåpne butikker for så deretter hvor man etterhvert vil se søndag på som en helt vanlig dag. Møkka lei av folk som hoiar og skriker på en søndagsmorgen om: kan du være stille for FAEN!! Søndag skal være en rolig dag.

 

Det å bare kunne si: fuck you..jeg skal hamre og snekkre så mye jeg vil. Takket være FRP, Din AP(e)mann

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...