Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper inderlig det blir søndagsåpne butikker for så deretter hvor man etterhvert vil se søndag på som en helt vanlig dag. Møkka lei av folk som hoiar og skriker på en søndagsmorgen om: kan du være stille for FAEN!! Søndag skal være en rolig dag.

 

Det å bare kunne si: fuck you..jeg skal hamre og snekkre så mye jeg vil. Takket være FRP, Din AP(e)mann

 

Hvet ikke hvem som "hoier og skriker", har ikke sett det. Men vi kan godt ha en hviledag med prinsipp om å ha litt ro. Det er fint det, vi har råd til det.

Lenke til kommentar

20 grader ute i April! Har lyst til å gå meg en tur, men er redd for å smelte bort. Svetter av å sitte stille.

 

Det som irriterer mest er at de fleste liker dette været, og sommeren er full av folk som skal dra deg med ut på ting i "det bra været". - Nei, takk, jeg venter til solen går ned.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke vært utenfor døra siden onsdag. Eller, var en kjapp tur "utenom" i går for å hente inn fastfooden jeg bestilte. Digg.

 

Høres fornuftig ut. Det mest irriterende med denne årstiden er alle de overkule positive menneskene som smiler og ler under mørke solbriller. Disse folka er brune allerede og alltid sporty kledd.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det som er irriterende med fint vær, er at alle absolutt skal ut på tur. Den stien jeg gikk i dag er jeg som regel alltid alene på, men i dag var det masse folk overalt. Blæh, folk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har ikke vært utenfor døra siden onsdag. Eller, var en kjapp tur "utenom" i går for å hente inn fastfooden jeg bestilte. Digg.

 

Skjønner ikke hvordan du greier det. Jeg blir uvel av å bare være inne.

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg er glad i alt slags vær, enten det skulle være sol og sommer eller snøstorm.

Skjønner ikke hvordan du greier det. Jeg blir uvel av å bare være inne.

Jeg har en datamaskin som jeg kan spille dataspill på. Det er alt jeg trenger. Det, og at jeg har vært på skype-samtale med en vennegjeng like lenge. Som et liksom-TheGathering.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...