Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte med 40% sprit til ei 19 år gammel jente på jobben, hun drakk seg snydens på lønningspilsen og påstår nå at jeg skal ha gitt henne fuckings heimbrent fordi hun ikke husker noe som helst.

Og at jeg skal visstnok ha gitt henne to joints som hun fant i lomma. Hva faen, jeg røyker ikke lenger engang.

 

Jeg passa på henne og sørga bare for at hun kom seg hjem trygt til foreldrene sine.

 

Er vel helten som fortjenes men ikke den som trengs akkurat nå

Endret av coyotemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

har en svak mistanke om at det kan komme poltihunder til skolen vår, teit opplegg.

 

Det er ikke lov, og det vet de selv. Om de prøver seg på deg så sier du bare at du nekter og ber de om å skaffe tillatelse.

 

Tro meg, det er ikke noe Hollywood-greier. Om du nekter så har de ikke lov å ransake deg.

 

http://www.osloby.no/nyheter/Over-1000-osloelever-narkosjekket-6701492.html

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

På vei til jobb plukket jeg opp en kollega. På tidspunktet var temperaturen i bilen behagelig der jeg satt i shorts og genser. Det går knappe 5 minutter før kollegaen begynner å styre med varmen, som jo endte opp på full guffe. Begynte ganske raskt å synes det var ubehagelig varmt. Så jeg tok av meg genseren og skrudde ned et par grader for å symbolisere at dette var ALT for varmt. Gikk ikke lenge før varmen var skrudd opp på max igjen. Han begynte til og med å ta av seg et par plagg selv. Så i stede for å skru ned varmen til noe som var levanes for meg skulle han ha det så varmt i bilen at han kunne sitte der i t skjorte i stede for å beholde et par plagg på. Ende opp med at jeg satt opp vinduet i regnværet...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...