Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

No shit. Du overbeviser meg fortsatt ikke.

 

Jeg vet egentlig ikke hva du trengs overbevisning over. Jeg slo opp med henne fordi jeg ikke så en framtid med henne. Hun hadde mye sterkere følelser for meg enn det jeg hadde for henne. Mens hun tenkte hvor vi skulle bo i framtiden, hva vi skulle gjøre til neste sommer året senere, så tenkte jeg at jeg hadde utsatt bruddet våres med 5 måneder allerede. Dessverre ble hun så trist av bruddet, og klarte såvidt å spise. Hadde ingen apetitt og gikk ned 10-15 kilo. Jeg ble mer attraktiv til henne, men det forandret ikke følelsene mine.

Lenke til kommentar

 

For noe rot. Men hvis jeg forsto rett vil den ikke bli hevet.

 

FRP vil vel fortsatt heve den, og enkelte Høyre-politikere har jo sagt at de fortsatt egentlig ønsker å heve den men ikke så mye som 1000kr. Så det kan jo hende at de øker den litt, men mest sannsynlig er ikke dette noe som er viktig for noen partier ettersom jeg tviler på veldig mange egentlig velger hvilket parti de skal stemme på ut i fra denne enkeltsaken.

Lenke til kommentar

"Regler satt av Det internasjonale skiforbundet (FIS) hindrer Planica i å bygge større enn Vikersund.

 

Inntil videre kommer begge de to bakkene til å ligge på maksmålene av hva som er tillatt - en høydeforskjell på 135 meter fra hoppkanten til overgangen mellom unnarennet og sletta."

 

Jeg vil se ordentlig skiFLYGING for svarte svingende.

Lenke til kommentar

 

Det er typisk. Det er derfor du skal smi mens jernet er varmt, og så la andre overta kritikk etter du har blitt lei av sangen eller fått et ødelagt forhold til sangen.

 

source: Jeg lager musikk selv, og snakker om erfaringer.

Riktig, men problemet ligger i tekstene. Har så mange uferdige låter som kunne blitt noe bra hvis jeg bare kunne skrive en fuckings tekst som ikke virker latterlig i etterkant.

Er litt smått lei av å lage instrumentaler, noe jeg mekker i hop hele tida.

 

Kan hende at jeg skriver en inspirert tekst og tenker "this is it", men dagen etterpå er jeg ikke i den samme "mooden" og meningen som egentlig skulle ligge bak ordene blekner helt.

 

Men du sier noe, jeg burde egentlig bare sende av gårde en tekst til folk og få høre hva de tenker om den.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...