Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det ingen konsekvenser for å skrive nei? skriver ikke politiet deg ned på en liste osv?

 

Hvorfor det? Du har din fulle rett til å nekte å delta i en ulovlig ransakelse. Det du snakker om her er trakassering, noe som er et enda mer alvorlig brudd på dine rettigheter. Du trenger ikke å fortelle en drit til politiet, og de kan ikke gjøre en drit.

 

Hadde dette vært meg så hadde jeg sagt mitt fulle navn, hvor jeg jobber, all pålagt informasjon etc. så hadde jeg holdt kjeft. Hadde de fortsatt å trakassere meg med å ta meg ned på politistasjonen, sniffet meg for dop eller annet som jeg ikke godtar, så kommer jeg til å sørge for at konsekvensene for dette blir så sure som overhode mulig. En ting er sikkert, og det er at du ikke kommer til å bli straffet, med mindre du faktisk har dop på deg, og de anskaffet dette ulovlig. Men siden jeg aldri har brukt noen ulovlige rusmidler, så ser jeg ikke på dette som sannsynlig.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

 

Hvorfor det? Du har din fulle rett til å nekte å delta i en ulovlig ransakelse. Det du snakker om her er trakassering, noe som er et enda mer alvorlig brudd på dine rettigheter. Du trenger ikke å fortelle en drit til politiet, og de kan ikke gjøre en drit.

 

Hadde dette vært meg så hadde jeg sagt mitt fulle navn, hvor jeg jobber, all pålagt informasjon etc. så hadde jeg holdt kjeft. Hadde de fortsatt å trakassere meg med å ta meg ned på politistasjonen, sniffet meg for dop eller annet som jeg ikke godtar, så kommer jeg til å sørge for at konsekvensene for dette blir så sure som overhode mulig. En ting er sikkert, og det er at du ikke kommer til å bli straffet, med mindre du faktisk har dop på deg, og de anskaffet dette ulovlig. Men siden jeg aldri har brukt noen ulovlige rusmidler, så ser jeg ikke på dette som sannsynlig.

jaja man kan jo skrive at man ikke ønsker å delta på skjemaet man får, men blir man skrevet ned som mistenkelig eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Jeg har ingen grunn til å frastå fra det. Hvorfor skal jeg komme på politets liste over mistenkelige folk uten grunn?

 

Og folk lurer på hvorfor man blir fratatt sine grunnleggende rettigheter... Jeg skammer meg på folkets vegne.

 

Hva er denne listen du kommer på?

 

 

jaja man kan jo skrive at man ikke ønsker å delta på skjemaet man får, men blir man skrevet ned som mistenkelig eller noe sånt?

 

Du trenger ikke å skrive under på om du deltar eller ikke. Du kan rive skjemaet i to, og så forlate klasserommet når de kommer.

 

Skrive deg ned på en liste? Så du sier at du er nødt til å gi opp dine rettigheter, eller så får du konsekvenser? Dette er utpressing i alle høyeste grad, så jeg er veldig skeptisk til at de gjør dette. Om det viser seg at de gjør dette med meg så skal de få en saftig og god anmeldelse ihvertfall.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Det er vel naturlig å anta at de blir mistenkelige til deg når du nekter å være tilstede under et besøk av narkohund. Som du sikkert skjønner snakker jeg ikke om en fysisk liste, men at de blir mistenkelige.

Det gidder de neppe å bry seg med. Men det at du tror det tyder på at de har gjort en god jobb med å skremme dere. Så deres jobb er vel egentlig gjort allerede.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det du sier er fortsatt ulovlig, og det er ingen grunn til mistanke fordi jeg vil beholde mine borgerrettigheter. I praksis så er nok politiet ganske så klar over slike personer som meg, så de kommer nok ikke å banker på døren min dagen etterpå med ransakelseordre.

 

Det kan være de vil snakke med meg, noe som er greit, men de får ikke noe mer enn pålagt informasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

At folk ikke kan bruke solide tuber når dem sender plakater pr post med det resultat at plakaten får merker.

 

(USPS klarte å lange bulk i en solid tube , skulle tro den var trygg men neida.......nesten som de hoppet på den lol)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...