Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

:(

 

Kjenner du henne?

Neei, men tror det er søsteren til en venninne :/

 

Har det irritert deg? Det hadde irritert meg om hun bare hadde vært på hytta uten å si fra eller noe. Om hun ble funnet død så hadde jeg ikke blitt irritert, men trist.

 

Kan desverre ikke si at det hadde sjokkert meg. Vær veldig mye forsvininger i det siste.

Sant. Men jeg pleier å bli irritert når jeg blir trist haha. Men det er ikke sagt det er hun ennå, men er vel 99.9% at det er hun.

Lenke til kommentar

Neei, men tror det er søsteren til en venninne :/

 

 

Sant. Men jeg pleier å bli irritert når jeg blir trist haha. Men det er ikke sagt det er hun ennå, men er vel 99.9% at det er hun.

 

Overhørte nettopp at det var en annen, men det kan hende jeg hørte feil. Skal ikke nevne navn tho. Husker bare etternavnet, men det kan hende det var noen andre, i en helt annen situasjon.

Lenke til kommentar

Føler meg shitty i dag, skal egentlig på date, men har ikke nummeret til jenta så jeg får ikke avlyst.

 

Edit: Og der tikket det inn melding fra henne gitt. Hadde jeg klaget om noe annet, hadde jeg sikkert fått respons fra universet på det også.

Endret av Myst
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spydd to ganger i dag uten at jeg har gjort noe forå fortjene det (kanskje med unntak av å ha spist veldig lite i går, men det er da ikke noe nytt). Tror jeg snart må igjen. Faen så irriterende. Jeg skulle jo bruke dagen i dag på å vaske ned, men neeeeeida. Må jo selvfølgelig få hodepine fra helvete og bli kvalm slik at jeg må henge over doen istedenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...