Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når Netflix gir muligheten til å lage en "se-senere liste" aka instant queue eller hva de kalte den, men senere fjerner muligheten og gir en teit "HEI DU KAN HA PROFILER!" istedet. Som gjorde at jeg og min mor havnet på samme profil og gjør det litt mer krevende å se serier.

Ikke nok med det, men å oppdage at de av en eller anenn grunn har fjerna filmer som jeg hadde planer om å se. Jeg kan godta at filmene ikke blir lagt ut særlig fort eller i stort kvantum, men når de er der en dag, men ikke den neste - ja da blir jeg litt skuffa.

Lenke til kommentar

Det er jo den personen sitt problem, ikke ditt. Gidder ikke henge med slike personer, ettersom de sluker energi.

Jeg har en tendens til å være glad i vennene mine :-)

Jeg forteller heller halvveis hva jeg mener enn å være dønn ærlig, om jeg kjenner personen godt nok.

 

Men klart, jeg står ikke å lyver dem rett opp i ansiktet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Synes nesten de som starter med "da har man...blablabla" er verre.

Eller verre de som poster innlegg hele tiden for å fortelle alt dem gjør i privat livet sitt

Lenke til kommentar

Eller verre de som poster innlegg hele tiden for å fortelle alt dem gjør i privat livet sitt

Jeg derimot synes dette er hyggelig. Ingenting er bedre enn å scrolle nedover feeden om morgenen med en kaffekopp i hånda mens jeg fordøyer livet til andre mennesker. Av og til skjer det at jeg til og med tar frem notatboka jeg har liggende og noterer ned alt jeg ser i feeden. Jeg skal heller ikke legge skjul på at timene går der jeg sitter. Det er fantastisk å ha en bok der jeg har nedskrevet alt om livet til facebookvennene mine. Det er også digg å lese den i ettertid for eksempel på senga rett før jeg sovner eller på bussen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg derimot synes dette er hyggelig. Ingenting er bedre enn å scrolle nedover feeden om morgenen med en kaffekopp i hånda mens jeg fordøyer livet til andre mennesker. Av og til skjer det at jeg til og med tar frem notatboka jeg har liggende og noterer ned alt jeg ser i feeden. Jeg skal heller ikke legge skjul på at timene går der jeg sitter. Det er fantastisk å ha en bok der jeg har nedskrevet alt om livet til facebookvennene mine. Det er også digg å lese den i ettertid for eksempel på senga rett før jeg sovner eller på bussen

Men folk avslører enorm mye av privat livet dems når de gjør slikt, når man har født en baby for eksempel poster man bilde rett etterpå og sier, Ååå akkurat fått ei nydelig liten jente :tease: btw hvordan går det med typen din? virker som at folk sjenerelt er veldig hekta på sosiale medier. skal tro hvordan framtiden vil være når de på gamlehjem vokste opp til facebook og nettbrett når de var barn:)

Lenke til kommentar

Jeg har en tendens til å være glad i vennene mine :-)

Jeg forteller heller halvveis hva jeg mener enn å være dønn ærlig, om jeg kjenner personen godt nok.

Men klart, jeg står ikke å lyver dem rett opp i ansiktet.

Folk er forskjellige. Betyr ikke at jeg er mindre glad i vennene mine pga at jeg er direkte. Noe de også er. Ellers hadde ikke vennskapet holdt, om vi hadde vært ulike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...