Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, øver til båtførereksamen og så må jeg sette navn på diverse deler på en fuckings seilbåt.

 

Jeg SKAL IKKE under NOEN omstendigheter manøvrere en seilbåt, og alle de fornorskede uttrykkene kan de dra langt til helvete med.

Jeg vet da faen hva "fokkeskjøte" eller "rorkult" er, kunne ikke brydd meg mindre.

 

Alt er om seilbåt, seilbåt, seilbåt, og all slags avansert navigasjonsdritt.

 

Jeg skal bare ta småturer ut på fjorden. Folk som skal føre seilbåt kunne hatt sin egen forbanna test.

Rorkult finnes ikke bare på seilbåter.

 

Og det er en god grunn til at motorbåtførere skal ha kunnskap om seilbåter og navigasjon: sånn at de ikke oppfører seg som bavianer og drittsekker når de ferdes på sjøen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det finnes. Eller, en utsettelses- og lindrepille iallfall. Konstant Curamed fra jeg kjenner kribling i halsen til jeg ikke merker noe lenger er min kur. Merker ikke at jeg er forkjølt, og blir ikke skikkelig forkjølt heller.

Det samme sa jeg, men noen mener det bare er placebo. Jeg er dog uenig. Ikke sant, Slimda? :p Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Rorkult finnes ikke bare på seilbåter.

 

Og det er en god grunn til at motorbåtførere skal ha kunnskap om seilbåter og navigasjon: sånn at de ikke oppfører seg som bavianer og drittsekker når de ferdes på sjøen.

Båten min går ikke kjappere enn 7 knop.

Og jeg frastøtes av andre båtfolk så jeg holder langt unna alle på sjøen.

Lenke til kommentar

Det samme sa jeg, men noen mener det bare er placebo. Jeg er dog uenig. Ikke sant, Slimda? :p

Forkjølelse er en virusinfeksjon, og kan derfor ikke "medisineres bort". Du kan derimot redusere lengden det varer med å ha et sunt kosthold som inneholder nok Zinc og Vitamin C. (Overflødig Vitamin C forsvinner i urinen, usikker på Zinc)

Curamed kurerer dermed ikke sykdommen, men kan redusere symptomene kroppen genererer som følge av viruset.

Lenke til kommentar

Har alltid en pakke curamed i tilfelle. Med en gang jeg merker noe, bruker jeg konstant curamed til det er borte. Du merker det heller ikke under kuren. Anbefales. Fikser det hver gang.

Det gjør jeg også. To eller tre ganger det har fungert slik at jeg ikke har blitt forkjølet. Én gang begynte jeg en dag for sent og da ble jeg skikkelig nedsyltet. Dette, og det du skriver bør jo være konkret bevis på at Curamed fungerer. Om det ikke direkte kurerer forkjølelse så demper det den i hvertfall såpass at det knapt merkes. Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg var i strålende humør i dag, helt til jeg nesten ble drept av en faens trailersjåfør som fullstendig misforsto konseptet med vikeplikt. De er sikkert jævlig lei bilsjåfører de og, men vi kan hvert fall ikke ta livet av dem om vi så hadde aldri så lyst, der de sitter høyt og trygt i en tung lastebil.

 

Scum of the Earth.

Lenke til kommentar

Når sant skal sies tok jeg også en sånn influensasprøyte for ja.. sikkert 12-15 år siden. Har ikke hatt infuensa heller etter det. Kanskje den virker på forkjølelse også, det vet jeg ikke.

 

Kommer ny type influensa hvert år, så det er nok temmelig tildeldig. Skal også sies at det er svært få vaksiner som varer så lenge som 12-15 år

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...