Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk er forskjellige. Betyr ikke at jeg er mindre glad i vennene mine pga at jeg er direkte. Noe de også er. Ellers hadde ikke vennskapet holdt, om vi hadde vært ulike.

Folk er forskjellige. Betyr ikke at jeg er mindre glad i vennene mine pga at jeg er direkte. Noe de også er. Ellers hadde ikke vennskapet holdt, om vi hadde vært ulike.

Nå tenkte jeg på det du sa om at du ikke gadd henge med folk som ikke tåler å høre sannheten direkte. Jeg er direkte med de som tåler det, men for meg er det ikke så viktig å være direkte at jeg heller mister en venn enn å gå litt rundt grøten.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kast den og få deg en ordentelig telefon.

 

 

 

Irriterer meg at ingen er hjemme akkurat nå.

Iphone er jo ikke så gale da, har en iphone 5 som funker kjempe bra og bruker ikke 12 timer på lading :)

 

Reklamepauser

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Nå tenkte jeg på det du sa om at du ikke gadd henge med folk som ikke tåler å høre sannheten direkte. Jeg er direkte med de som tåler det, men for meg er det ikke så viktig å være direkte at jeg heller mister en venn enn å gå litt rundt grøten.

Som sagt, folk er forskjellige. Og ja, jeg omgås ikke med folk som ikke tåler sannheten direkte.

Om noe så har jeg heller fått mer venner ved å være direkte, enn å "miste" noen.

Lenke til kommentar

Iphone er jo ikke så gale da, har en iphone 5 som funker kjempe bra og bruker ikke 12 timer på lading :)

 

Reklamepauser

Du quotet akkurat et nesten 3 år gammel innlegg :wee:

 

 

Irriterer meg over folk som ikke klarer å stå for sine meninger, og bare tuller det bort om noen virker kritisk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du quotet akkurat et nesten 3 år gammel innlegg :wee:

 

 

Irriterer meg over folk som ikke klarer å stå for sine meninger, og bare tuller det bort om noen virker kritisk.

Ops, glemte av det, var å så igjennom de gamle trådene og må ha glemt meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...