Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Brodern har duppa`n i ei kjærring et par helger på rad nå, hu er 27, han er 21 (creeedzzzz)


Men, greia er at exen hennes er en lokal her, som har sittet inne for å ha banket opp folk blant annet..
Han har nå begynt å poke lillebror på facebook, noe som ikke er helt heldig :nei:

På en annen side, så har de ikke vært sammen på veldig lenge men, det er kanskje ikke noe denne personen bryr seg nevneverdig om.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Vet ikke jeg hvordan dere tenker. Men syns det virker forferdelig uforsiktig skrive sånt det her når man har fullt navn i pofilen. :ph34r:

Sånn, har redigert bort "gærning", virker mye snillere nå :tease: Regner ikke med at jeg blir googlet, så det går nok bra.

 

Btw, jeg kjenner denne typen, men ikke så godt at jeg kan overbevise han om å ikke gjøre noe dumt, om det noen gang blir en situasjon ut av dette.

Lenke til kommentar

Var på konsert på søndagen og er fortsatt irritert over ei kjerring...

Det er ikke veldig crowded så jeg og en kompis vandrer litt lenger fram mot scenen. Så er det to kjerringer bak oss og hun ene sier til oss "her står vi, dette er vår plass"

 

UNNSKYLD MEG, HAR DU ALDRI VÆRT PÅ KONSERT ELNS DET ER IKKE SÅNN DET FUNKER, LYKKE TIL DIN jævla BITCH

Endret av coyotemannen
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...