Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å kom igjen, jeg sier at jeg ikke får logget meg på pga nytt simkort og bankID ikke kommer overens med den nye mobilen(simkort).
Da svarer du ikke at jeg må logge meg på nettbanken og velge bankid...
Det er jo helt åpenbart at jeg IKKE får logget meg på nettbanken pga bankid'n.... Premiedust.

Hvorfor i hesteærven har de fjernet den dynamiske menybaren i Youtube. Den som følgte deg overalt når du gikk opp og ned på spillelisten.
Det at jeg må scrolle helt til toppen for å gjøre noen handlinger er faen-ete-meg idiotisk!
Og OM det skulle være pga addblock så kan de ryke og reise, jeg slår ikke den av for å så måtte se alle de jævla reklamensnuttene som svært ofte varer lengre enn videoen jeg vil se!!!")=?#

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Å kom igjen, jeg sier at jeg ikke får logget meg på pga nytt simkort og bankID ikke kommer overens med den nye mobilen(simkort).

Da svarer du ikke at jeg må logge meg på nettbanken og velge bankid...

Det er jo helt åpenbart at jeg IKKE får logget meg på nettbanken pga bankid'n.... Premiedust.

 

Hvorfor i hesteærven har de fjernet den dynamiske menybaren i Youtube. Den som følgte deg overalt når du gikk opp og ned på spillelisten.

Det at jeg må scrolle helt til toppen for å gjøre noen handlinger er faen-ete-meg idiotisk!

Og OM det skulle være pga addblock så kan de ryke og reise, jeg slår ikke den av for å så måtte se alle de jævla reklamensnuttene som svært ofte varer lengre enn videoen jeg vil se!!!")=?#

Google har sitt mål å fjerne alt det gode med youtube og erstatte det med møkk

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Alt fra Hong Kong/Kina blir sendt som rekkomandert brev. Tror faktisk det er billigere for dem å sende det slik.

Fikk nettopp en kameralader i posten, ble sendt med vanlig post fra Kina.

Lenke til kommentar

Jeg og en jeg trente med før kjøpte et belte vi brukte i forbindelse med trening for et par år siden.
Han flyttet rett før sommeren fordi han skulle studere.


Jeg fikk nå en melding av han om at siden han har flyttet så kan jeg betale han for den andre halvparten av beltet, siden han ikke trenger det lenger..

Greit nok, jeg skal betale 350kr jeg, men fy faen så sleipt å kreve penger for noe vi kjøpte sammen for 2 år siden :thumbdown:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Slutt å være tøff på internett, da.

Jepp.

 

 

Jepp.

 

 

Jepp.

 

Edit: Ikke kjøp noe som helst fra NGT eller Telenor.

Og kjøp aldri en pc med intel centrino advanced 6235 nettverkskort.

Lag som fuck.

Kobler ut og inn en gang i minuttet.

Endret av Jon Håvard (sevs)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...