Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over folk som insisterer på å putte nicket sitt i bunn av posten sin. Det er så jævlig latterlig, som om jeg ikke hadde en signatur, ett bilde OG nicket deres fra før av. Jeg trenger det virkelig ikke inn med teskje at meldingen ble skrevet av den personen. Also, det der "X waits for Alice"-greiene er forbi latterlig.

 

liker du ikke geir eller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sparebank1 kan dra et visst sted. De stenger meg ute fra nettbanken og tvinger meg til å bruke det forbanna søpleprogrammet de har lagd til android. Det har aldri virket.

 

Jeg fatter ikke hva de driver med. FAENS BARNEHAGE. Ringte kundeservice senest i dag for å få det fikset. Nå viser det seg at jeg bare får krypterte meldinger med bokstaver, tall og tegn på sms. Og ikke den koden jeg trenger for å logge inn.

 

Nå får jeg ikke bestilt miniprisbilett hos nsb siden jeg må autoriseres med id og må da kjøpe bilett på toget i morgen. Som er 500kr dyrere.

 

Enten så skylder sparebank1 meg 500kr eller så er det å skifte bank så for jeg kan.

Endret av Gyr0
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva, kan du ikke bruke Sparebank1 sin nettbank på mobil uten å installere en app?

Høres håpløst ut.

Jeg er imot at alt skal være en app.

Apps er praktisk, men nettsider er mer universelle.

Når alt krever en app, utelukker det alternative operativsystemer og nettlesere.

 

Jeg bruker DNB, og er fornøyd med at det funker både i Linux, Mac, Windows og Dolphin Browser på Android.

Lenke til kommentar

Sparebank1 kan dra et visst sted. De stenger meg ute fra nettbanken [...]

Jeg vil tippe du har fått en trojaner, i så fall burde du egentlig være glad. Torpig trojaneren som herjer for tiden kjører glatt igjennom BankID som nesten alle de store norske bankene bruker.

 

Hva, kan du ikke bruke Sparebank1 sin nettbank på mobil uten å installere en app?

Sure you can. m.sparebank1.no

Lenke til kommentar

Flott! Den største disken min, som inneholder alt av filmer, musikk og, vel, alt, er i ferd med å feile. Også midt i jula, så det tar lengst mulig tid å få ny i posten. Nå har jeg sikkert såpass med flaks at denne feiler dagen før jeg mottar den nye også. Jippi.

Lag en liste over det viktigste, slik at hvis den ryker så kan du eventuelt laste det ned på nytt.

Lenke til kommentar

Om windows sier at det er noe feil med den er det Bull. Windows har sagt det om den ene hdden min i 2år snart.

 

Inb4 windows suger

 

Nja, virker troverdig nok. La først merke til det når PC-en ble sirupstreg på "dommedag". Tok en system restore noen dager tilbake i tid, og nå sliter den med å blant annet oppdatere visse programmer installert på disken, eller flytte over enkelte filer. Trygt å si at den takker for seg, vil jeg tro. Håper bare den fortsetter å starte opp til den nye kommer.

 

 

Lag en liste over det viktigste, slik at hvis den ryker så kan du eventuelt laste det ned på nytt.

 

Godt tips, takk. Jeg må få gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...