Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personleg hatar eg kukfjes som skal namngje alle mulige argument og logikkar, som om det på magisk vis gjer motparten sitt argument ugyldig, men no må eg rett og slett informere via ein link at du er dum:

http://en.wikipedia....o_true_Scotsman

 

1. Ingen motargument var lagt frem, så jeg har ikke argumentert mot noen, jeg la frem min egen mening.

2. Du sier du hater motargumenter og ugyldiggjøring av argumenter, så forsøker du å ugyldiggjøre mitt argument ved å linke til en dum artikkel. Du skyter deg selv godt i foten. :)

Lenke til kommentar

Aaaaskepott, aaaaaskepott?

 

Jeg irriterer meg over gjestene til naboen som har med seg en hund som går fritt rundt på tunet her, jager katta ved hver eneste mulighet og i tillegg bjeffer noe innihelvete mye.

 

Jeg jobber som handler for en fyr med 45 huskyer, men bjeffinga til den ene borderline collien som løper rundt her irriterer meg noe jævlig. Hun som eier den har gått på sånn "hundekurs" så hun vet alt om hund og hun har hatt bikkje i 4 år.

Lenke til kommentar

Si ifra til de. Bikkje eiere som lar drittbikkja si løpe rundt å bjeffe er noe av det mest irriterende som finnes.

 

Det virker som om eierne er en egen rase, ikke forstår de at bjeffingen er utrolig slitsom for alle rundt, ikke forstår de at bikkjer som løper fritt rundt kan være veldig slitsomt/skremmende for oss andre, de forstår heller ikke at noen av oss hater bikkjer over alt på denne jord.

 

"Den er ikke slem, den vil bare hilse på deg"

Javel, jeg driter i om den vil hilse på meg, klappe den gjør jeg heller ikke, da den sansynligvis lukter dritt/sleiker meg på hånden.

For ikke å snakke om hvor utrolig stygge de ser ut.

 

Usj, nå kom jeg på hvor lite jeg liker bikkjer :) God jul!

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Si ifra til de.

 

Har gjort det, men hun som eier bikkja mener at hunden skal være fri, for det har hun lært på kurs. Har også nevnt for henne at hun har en hund som er usikker og føler lite trygghet blant folk, da den fotfølger meg om jeg skal ut og hente ved, en tur i bilen osv. Fantastisk artig å komme med et par sekker ved og merke at det lille krapylet napper/glefser deg i buksebeina.

 

Jeg har 27 års erfaring med hund, og er veldig glad i dyr, men akkurat sånne bikkjer orker jeg ikke altså. Sleng på et par papillon så er kvelden i boks. :wee:

 

Og god jul, ja! :xmas:

Lenke til kommentar

Med mindre det var en kina-forsterker så er det nok ikke det som var årsaken.

 

Nei var ikke det. Aner ikke hva det var, men lukta litt svidd ledning da jeg skrudde opp for mye. Men funker helt fint bare jeg ikke har for høyt. Lukta kom fra forsterkeren og ikke høytalerne. Så var kanskje noe med utgangen da? Kjøper bare ny og større, så satser på det funker da.

 

Det er høyttalerne som tar skade når du har for høyt volum med liten forsterker. Husk at en forsterker spiller maks på pluss/minus klokken 12 på volumkontrollen litt avhengig av styrken på signalet inn. Etter dette blir lyden forvrengt og kan skade høyttalerne.

 

Okei. JA, jeg har det ikke så høyt nå lengre. Tror kjøper ny Forsterker jeg, om jeg ikke får til jul. Jeg hadde ikke klokken tolv, tror maks var rundt 10. så ble det allerede litt ubehagelig å være på rommet. Så tar det ikke høyre en 8 vanligvis og det er da veldig grei og behagelig lyd. Har lite rom så blir bare dorlig med for mye volum. Pluss at bassen gjør at man får vondt i hodet ganske fort når man har for høyt.

 

 

Men uansett God Jul til alle :)

Lenke til kommentar

De spiller julemusikk i garasjen tom. når det er ingen der. Samtlige tver står på. Så nei. Det blir i overkant av for mye.

Du er vel ikke sikker på om du har forvillet deg inn i Datasmurfs familie eller?
Lenke til kommentar

I forrige uke engang.

Bringeservice på mat som får en helt annen pris enn avtalt.

 

"Du skjønner at de andre restaurantene har blitt tatt for å bruke smuglet kjøtt, men vi gjør ikke slik. Derfor blir det dyrere."

 

Det blir vel for svingende ikke dyrere enn avtalt over telefon noen minutter før. :realmad:

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Julegaver som virkelig ikke faller i smak...

 

Fikk tre svære bilder av en bil som jeg liksom skal henge i gangen i leiligheten. Ja, hvorfor ikke ta bort kunsten til flere tusenlapper jeg har hengende der allerede, for så henge opp noe man finner på rommet til en 10-åring... WHAT TO DO?

 

Den andre gaven jeg fikk var billett til noe skirenn i oslo, ja så gøy, jeg hater ski og så må jeg i tillegg betale for hotellopphold og fly...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...