Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke sikkert du.

Hvordan er det da mulig? Jeg hadde forstått en 3-er eller 4-er, men for å få 2 må man virkelig både være lite aktiv i timene og bomme på alle prøver. Og norsk er jo ikke bare rettskrivning og stiler, det er jo også kunnskap om historien til både språket og kulturen. Halvparten av prøvene vi fikk i norsk var å svare på spørsmål fra de temaene, og da er det snakk om enten riktig eller galt svar, ikke lærerens subjektive mening om deg.

 

Og hvis man fortsatt får 2-er til tross for god egeninnsats og gode resultater på faktaprøver, så må det jo være en klagesak.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Er snart 22 og kjøpte mitt første par med pumps, først i år. Hender jeg bruker wedges da, men det er ikke så ofte.

 

Åj, å bruke hæler, syns jeg "piffer" opp antrekket, og jeg har en stygg uvane å gå med skuldrene lave... så får en penere kroppsholding med hæler! jeg synes jeffrey campbell sko, er sykt fint! men er ikke noe godt å gå med! man må vel lide for skjønnheten! :p

Lenke til kommentar

Åj, å bruke hæler, syns jeg "piffer" opp antrekket, og jeg har en stygg uvane å gå med skuldrene lave... så får en penere kroppsholding med hæler! jeg synes jeffrey campbell sko, er sykt fint! men er ikke noe godt å gå med! man må vel lide for skjønnheten! :p

 

Føler meg like pen med hæler, som uten. For min del er det ikke hælene som utgjør helheten av hvordan jeg føler meg, er rak i ryggen og går med hevet hode uansett.

 

Synes ikke det er vondt å gå i hæler, når skoene er "gått inn", og man ikke bruker det bare ên dag eller noe, men heller over en lengre periode. Eneste ulempen er at det blir litt vondt å venne seg på converse og sneakers igjen.

 

Jeffrey Campbell har noen fine sko, men synes ikke det er like moro i å investere i noe alle andre har. Tar meg heller tiden til å lete opp noe annet, om ikke penere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...