Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg så nettopp "The Amazing Spider-Man", og der er det en hel rekke ting som irrriterte noe grenseløst, men jeg skal nøye meg med en ting i denne omgang.

 

Når vokse hyres inn for å spille tenåringer. Peter Parker (Andrew Garfield) er en mann på 29 som spiller en gutt på 17. Mon tro hvor mange 17-åringer det er der ute som lurer på hvorfor de ikke ser slik ut.

 

 

 

Ok, en til da.

 

Hva er det som er edderkopp'ete med Spider-Man i denne filmen? Jeg har enda tilgode å se en edderkopp som må bruke teknologi for å lage spindelved og som benytter seg av kampsport. Han kan klatre på vegger, greit. Men hvordan fungerer dette egentlig igjennom drakta? Hvordan kan han kastes igjennom murvegger uten å plages nevneverdig?

 

Hvorfor Spider-Man ikke har en form for gift er også noe jeg stusser på (ikke så mye irritasjon egentlig).

 

 

 

 

-Deluze

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte satan drepe alle som ikke bruker blinklys når de kjører bil. Like irriterende for andre bilister som fotgjengere.

Er så enig! Jeg pleier å ligge på tuta når folk bremser ned for så å svinge uten å blinke..

 

En gang var det en kar som skulle samme veien som meg iallefall 7 blinklys"episoder" hvor jeg blinket bak han og han blinket ikke, så jeg fulgte likegodt etter han og sa "Du jeg tror blinklysene dine er defekte"

*Setter på varselblinken og konstaterer at de funker* "Nei de fungerer fint de"

*De funket ikke i de 6-7 forrige svingene, kanskje du må ta lappen på nytt?", så satt jeg meg i bilen og kjørte videre...

 

Jeg blinker tilogmed ut av rundkjøringene når jeg kjører idiot -.-

Lenke til kommentar

Fucking internett. Skulle ha slutta med det, sånn egentlig.

Både internett og telefon.

 

 

Før i tida så ringte man bare på og spurte "kan jeg være til deg?" "JAAA"

Nå er det mer sånn, "vi møtes på koordinatene 19.7244 N 156.0787 W. når atomklokka di er 17:00:00, ta bussen som går 17 minutter før, beregn for jordrotasjon. Deretter kan vi utføre nøye systematisert sosialisering for å øke statusen var i samfunnet."

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Fucking internett. Skulle ha slutta med det, sånn egentlig.

Både internett og telefon.

 

 

Før i tida så ringte man bare på og spurte "kan jeg være til deg?" "JAAA"

Nå er det mer sånn, "vi møtes på koordinatene 19.7244 N 156.0787 W. når atomklokka di er 17:00:00, ta bussen som går 17 minutter før, beregn for jordrotasjon. Deretter kan vi utføre nøye systematisert sosialisering for å øke statusen var i samfunnet."

 

Fuck voksenlivet, jeg vil stikke til Never Land!

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Jeg kan ta deg dit. Bare inhaler noe av dette pulveret. Og svelg disse godteriene.

 

Ikke frist meg. Haha!

 

Dette, når jeg er på butikken:

a>

 

På Rema ringer vi i klokka ên gang om vi en ny kasse skal åpnes. Men stortsett sålenge det er mye kø, og folk må stå å vente skal det åpnes en eller flere kasser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...