Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tydeligvis en ny Youtube på gang. Jeg liker hvordan den nå bruker 40 % av den venstre delen av skjermen min.

Er som normalt her.

De pleier å rulle de ut gradvis. Min har endret seg på denne PC-en, men laptopen har den gamle. Jeg håper virkelig ikke at dette blir værende.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Foto.no ble hacket --> jeg må skifte ALLE passordene mine --> jeg skifta f.eks på facebook --> måtte logge inn på nytt på facebook på telefonen --> ALLE FUCKINGS KONTAKTENE MISTET SYNKRONISERINGEN PÅ TELEFONEN, SAMMENKOBLINGEN MED VANLIGE KONTAKTER, OG BILDENE FORSVANT!

 

HVORFOR skal verden PULE MEG I RÆVA HELE TIDEN????

Lenke til kommentar

Sånt skjer når man absolutt skal synkronisere. Jeg er glad jeg ikke bruker den funksjonen noen steder.

 

Løk. Skriver du inn hver eneste kontakt hver gang du får ny telefon?

Det er ikkje alle som får ny telefon veldig ofte, eller har fleire hundre kontakter som er nødvendige å ha på telefonen.

 

Heilt trist at folk skal bruke FB som innlogging til alt. Om eg sjekkar FB, vil eg ikkje vite kva du har likt på instagram, posta på twitter eller høyrt på på spotify.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

den

den SVISJELYDEn som kommer hvert sekund i mange tv-serier. En av de grunnene til at jeg ikke orker å se på reality og noen dokumentarer på discovery channel. jeg SVISJ heter SVISJ per SVISJ SVISJ SVISJ.

når du legger emrke til det, hører du det hele tiden.

 

hæ?

den lyden på starten av denne videoen

og på 00:19 og hundre ganger til
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...