Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Prøver rett ettee helgen, som betyr at jeg må lese i helgen.

JÆVLA irriterende da jeg har null motivasjon til å lese i helgene og gjør at prøvene som er da går til helvete.

 

Vurderer å droppe matteprøven tirsdag da har en prøve mandag som jeg må lese til. Og da må jeg gjøre matte idag (søndag) men det blir jævla vanskelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen. Fuckbuddien har mistet telefonen sin. Nå kan jeg ikke stikke innom på impulsbesøk med det første.

FML

 

Irriterer meg også at mamma nekter meg middag bare pga at jeg ikke er enig med henne i noe. Påpeker hvor lavmål det er å komme med trusler og slikt bare pga at jeg ikke er enig med henne. Så klager hun til pappa og lager det styret. Han er jo såklart enig i henne. De ble rimelig pissed når jeg heller ville sulte enn å spise maten hennes på bekostningen at jeg må være enig med dem. Dermed ble jeg uten mat frem til ikveld, sultestreik. Hippie 101!

Endret av Cakenommy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den første gongen eg øvekjører på trafikkert veg, legg det seg sjølvsagt ein idiot 3 meter bak meg, når eg i tillegg skal svinge av vegen til venstre for å kome meg heim.

Og problemet er?

At eg har null erfaring i trafikk, at eg blei stressa, at det var glatt som satan og at folk ikkje tar hensyn til at fyren i bilen foran kan vere den verste sjåføren i bygda. Ikkje kjørte eg spesielt sakte helder, mtp. forholda.

Lenke til kommentar

Den første gongen eg øvekjører på trafikkert veg, legg det seg sjølvsagt ein idiot 3 meter bak meg, når eg i tillegg skal svinge av vegen til venstre for å kome meg heim.

 

Det der skjedde meg nesten heletiden når jeg øvelseskjørte. Nå er jeg egentlig bare glad de lekte med meg, har herdet meg i trafikken.

Lenke til kommentar

Det er vel omtrent like mange som følger den regelen som de som bruker blinklys når de skal. Jeg er ikke alltid like flink selv, dessverre. Dette er jo da gjerne i kombinasjon med at folk har lagt seg inn foran meg etter forbikjøringer (og ikke øker tempo) eller at jeg tar igjen folk som, for meg, uten grunn kjører under fartsgrensa. Men det skal jo ikke forekomme for det. (Folk som kjører forbi meg for så å legge seg ett sekund foran meg og ikke opprettholde farten sin til de er kommet godt klar irriterer meg dog grenseløst. Hva er poenget med å kjøre forbi om du bare skal luske rett foran meg?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...