Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånt skjer når man absolutt skal synkronisere. Jeg er glad jeg ikke bruker den funksjonen noen steder.

 

Løk. Skriver du inn hver eneste kontakt hver gang du får ny telefon?

Vel, jeg vet ikke med deg, men jeg har veldig mange fler kontakter på facebook enn telefon. Alle er bekjente, men ikke nødvendigvis folk jeg ringer til eller snakker med hver dag eller i det hele tatt. En gang jeg synkroniserte kontakter på telefonen med facebook (før jeg ryddet i vennelisten) fikk jeg opp flere hundre folk i kontaktlista på telefonen jeg ikke engang visste hvem var. Helt unødvendig. Hvis det gjør meg til en løk, så er jeg vel en løk. :)

 

Og nei, jeg gjør ikke det. For det første lagrer jeg kontakter på simkort. For det andre, som svelemoe nevnte, så bytter jeg ikke mobil annenhver måned slik visse andre jeg kjenner.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

den

den SVISJELYDEn som kommer hvert sekund i mange tv-serier. En av de grunnene til at jeg ikke orker å se på reality og noen dokumentarer på discovery channel. jeg SVISJ heter SVISJ per SVISJ SVISJ SVISJ.

når du legger emrke til det, hører du det hele tiden.

 

hæ?

den lyden på starten av denne videoen

og på 00:19 og hundre ganger til

Løsningen er å ikke så på mongoTV som det der. Den typen amerikansk TV er helt grusom og svisjelyden + måten det blir klippet på skaper stress. Se på noe annet.

Lenke til kommentar

Da sier du bare "stell deg bakerst, mister."

Og så får du et påtatt "jammen jeg er uskydlig"-blikk tilbake.

Har selv jobbet i servicebransjen og enkelte ganger har det vært så ille at jeg har bedt kunder stelle seg bak i køen pga. overdreven sniking. Resultatet blir i stedet for at hele køen blir furt, så blir den som sniker furt. Morsomt er det også.

Lenke til kommentar

Spillbransjen disse dager altså. Du ville ikke hatt dette problemet om du var pirat.

Faktisk ikke. Måtte laste ned Demoen av spillet for i det hele tatt få spille det, mens jeg venter på at Ubisoft sender meg ny nøkkel til spillet.

Du kjøpte et Ubisoft spill. Din feil...

Er ikke så mange alternativ, dessverre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...