Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla pisseskole.

 

ID dag idag på skolen, så hadde vi forskjellige leker. En av den så skulle vi dra oss bortover gulvet.

Jeg selvfølgelig, hadde på meg en dyr og ny bukse, og gjett hva. Nå er knerne på buksen brent (elns), så det er helt slitt vekk fargen på buksen og ser helt forpult ut. :realmad:

 

Skulle faen tro jeg gikk på barneskole (går VGS)! Er så forbanna irritert på disse idiotene. Tror de at folk går i fjøsklær og Cubus klær? Tenkte at jeg ikke skulle være med på det, men da hadde folk bare sagt "å herregud, skal du ikke være med pga buksen, hahah går'e an."

 

Skal voldta dem som faen. :nei2:

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Surveys som dette:

00f679019cb8fd54858fc9828f64a1d4.png

 

Er et helvete å komme igjennom, og tar mye tid! Finne online SMS nummer som tar imot sms, og når man finner og sender til det nummeret, så kommer gjerne SMSen ikke fram OSV OSV!

HATER det. MÅ ha filen som skal lastes ned, men faen helt umulig når folk skal ha surveys. Tjene penger vettu..

Lenke til kommentar

Verken Breaking Bad eller Parks and Recreation på Netflix, gjett kven som ikkje skal bruke det lenger enn gratisperioda?

I tillegg er Doctor Who elendig kvalitet.

Ja fy faen, er jo ingenting der. Jeg maratonet nettopp Suburgatory og de hadde ikke en eneste episode + at de driver og anbefaler meg at jeg skal se på Smurfene og Bamse til tross for at jeg har sagt at jeg aldri ser på barnetv. Det er rett og slett ikke godt nok når HBO GO snart finnes.

Lenke til kommentar

Du stresser for mye.

 

Mellow out, man. Det høres ut som om det er livet ditt som styrer deg, ikke du som styrer livet.

 

Jeg har deadliner å følge, og de pleier stort sett å være 2 uker etter at jeg får oppgaven.

 

Ja. Utdanningen min styrer livet mitt i disse situasjonene, men det er valget mellom det og å ikke ha noen utdanning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...