Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater Apple, men jeg elsker min Macbook Pro, hvilken kategori faller jeg under?

 

Jeg vet hvordan du har det, for jeg vet godt at Apple lager kvalitet, men orker ikke tanken på å bli buttrapet av Apple og bruke *grøss* OSX. Avinstallerer jeg OSX så føler jeg at hele poenget med Macbook Pro forsvinner.

 

Siden vi snakker om Apple så er det idiotisk at hele media hyper opp en fantastisk, revolusjonerende og nyskapende... Men middelmådig telefon. Alle nettavisene har blitt bipolar.

Lenke til kommentar

Dere som hater Apple, men elsker deres Apple-produkt.

 

Hadde det vært ønskelig at macbooks og iphone vokste på trær?

 

Ja. Tingen er at jeg gjerne skulle brukt 10K på en flott laptop, men konkurrentene fyller det hullet perfekt. Mitt neste kjøp blir nok Lenovo Ideapad Yoga, eller kanskje jeg utsetter enda mer om Haswell er rundt hjørnet.

 

Hadde det ikke vært for økosystemet, OSX og faktumet at jeg støtter verdens største patenttroll så hadde jeg vært en fast kjøper av Macbook Pro.

Lenke til kommentar

At jeg knakk kleskapet mitt, forstuet tre fingre skar meg inn til benet på pekefingeren og slo kneet mitt gult og blått.

Har ikke nok armer å ben til å sette opp et skap på denne måten alene. De må jo forstå at et normalt menneske ikke er i stand til å sette opp noe sånt?

Kan da umulig være så vanskelig...?

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at hadde en del tekstdokumenter og slikt på skolePCen som jeg tenkte jeg skulle ta vare på, og når jeg ikke kom innpå nettet (Windows kan ikke koble til....) så tenkte jeg å ta PCen i dvale og så på igjen. Så klikker faen meg driten, skjermen blir svart men PCen er forsatt på (OMFG!!). Ender opp med å ta batteriet uta, og voila, dokumentene vekke.

Fuck deg HP drit av en skolePC!. Hadde du vært levende hadde jeg voldtatt deg 8 ganger med en pinne:

midgets.jpg

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at hadde en del tekstdokumenter og slikt på skolePCen som jeg tenkte jeg skulle ta vare på, og når jeg ikke kom innpå nettet (Windows kan ikke koble til....) så tenkte jeg å ta PCen i dvale og så på igjen. Så klikker faen meg driten, skjermen blir svart men PCen er forsatt på (OMFG!!). Ender opp med å ta batteriet uta, og voila, dokumentene vekke.

Fuck deg HP drit av en skolePC!. Hadde du vært levende hadde jeg voldtatt deg 8 ganger med en pinne:

Så du brukar dvalemodus som restart og klagar over filtap når du kuttar straumen? Gratulerer, det er mest sannsynlig din feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...