Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reklamepausene på Viasat 4. Det føles som jeg ser mer reklame enn programmer. Irriterer meg også at de hopper tilfeldig frem og tilbake i serier. For to uker siden var de på sesong 5 av The Simpspns, så hoppet de plutselig en dag frem til sesong 12.

 

Og når jeg er inne på reklamer: den reklamen for "Spar - I kampen mot kjedelig mat" irriterer noe grenseløst. Jeg hater sangreklamer.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Reklamepausene på Viasat 4. Det føles som jeg ser mer reklame enn programmer. Irriterer meg også at de hopper tilfeldig frem og tilbake i serier. For to uker siden var de på sesong 5 av The Simpspns, så hoppet de plutselig en dag frem til sesong 12.

 

Og når jeg er inne på reklamer: den reklamen for "Spar - I kampen mot kjedelig mat" irriterer noe grenseløst. Jeg hater sangreklamer.

TV generelt irriterer meg.

Lenke til kommentar

Vil ikke sove, for da må jeg plutselig stå opp.

Men jo mer jeg drøyer det, jo verre blir det. :p

 

Og når jeg er inne på reklamer: den reklamen for "Spar - I kampen mot kjedelig mat" irriterer noe grenseløst. Jeg hater sangreklamer.

Eller den der resirkuleringsreklamen der alle bryter ut i allsang.

Fuck, jeg hater allsang.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sånn går det når du bruker mailen din overalt. Disse tredjepartsdrittsekkene får alltid tak i mailen selv om man får beskjed om at mailen ikke blir frigitt til andre. Derfor måtte jeg opprette ny konto og være forsiktig hvor jeg registrerer meg med den. Opprettet også en adresse for kommersiell bruk og funker som bare det. I gamle mailen kommer det spam hele tiden.

 

Irriterer også at jeg ikke får meg til å slette den mtp om det faktisk kommer noe viktig en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...