Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jenter som tror de er digge når de er ølstygge.. :yucky:

 

Nå skal ikke jeg si at jeg er super kjekk selv ,men har opplevd å ha ei jente som trodde hun fremdels var digg hengende etter meg,dødsirriterende.

 

Nå var hun riktignok ganske pen til hun var 18-20,men jenter som ikke tar vare på seg selv blir ikke noe å se på senere,det at hun er frekk og ekkel i fylla er heller ikke noen turn on.

 

Akkurat nå irriterer det meg at enkelte folk smser 3-4 ganger om at jeg må bli med ut på byen,selv om jeg svarer at jeg holder meg hjemme etter 14 dager med forkjølelse og halsbetennelse(har enda ett par dager med antibiotika igjen).

 

Slutt å mas.

 

Edit: Slår av smstelefonjævellyden.

 

Nå er jeg faktisk ganske sur.

Endret av sykkeliten
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har blitt mamma igjen
Har blitt pappa igjen

Igjen?! Hva gjorde de med den første ungen? Litt magi som gjorde at de aldri har hatt unger?

 

Har du dratt på deg unger, så er du alltid mamma/pappa. Du kan ikke bli det igjen. Ja, du kan få flere unger, men tittelen øker ikke etter mengden avkom du har. Det er ikke som en krigsmedalje med fargekoder som du plastrer på brystet x antall medaljer du har.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

En kar ringte seint i går og spurte om jeg kunne ta vakta hans i dag. Jeg hørte bare 1/4 av det han sa, i tillegg hadde jeg aldri hørt navnet hans eller stemmen før. Derfor trodde jeg bare det var noen som skulle kødde med meg og lure meg på jobb i dag. Så jeg fikk bare sagt nei. Spurte også om han var sikker på at han var ansatt der...

 

Nå derimot viser det seg at jeg tok grundig feil. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...