Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VG og Dagbladet sine filmanmeldere...

:dremel:

Det ene øyeblikket: "Vi står sammen mot mobbing", og så går man litt lenger ned på siden og kommer over typiske overskrifter som: "Slik skal du kle deg for å være sexy", "Nå skal du ha barn tidlig!", "Følger du ikke lavkarbodietten er du ille ute", "Sånn får du hud som hollywoodstjernene", "Slik trener du for å bli like bra som kjendisene". (Er ikke dette trusler, så vet ikke jeg).

 

VG og Dagbladet er den fyren i klassen som sprer rykter, baksnakker, smisker og stikker kjepper i hjulene rundt seg for å bli populær, men allikevel utgir seg for å være din beste venn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Husker ikke om det var VG eller Dagbladet, men:

 

Hunger games - Terningkast 5

 

 

:fun:

Heh, da må de virkelig være på jordet. Hunger Games er oppskrytt, helt OK film å se på. Det er ikke en film jeg kommer til å se mange ganger, og hadde vel gitt den en firer. Eventuelt en svak firer.

 

Enig! Hun dama dro in paraleller med Utøya pga døde ungdommer i gresset osv. Helt bak mål.

Det irriterte meg!

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at hadde en del tekstdokumenter og slikt på skolePCen som jeg tenkte jeg skulle ta vare på, og når jeg ikke kom innpå nettet (Windows kan ikke koble til....) så tenkte jeg å ta PCen i dvale og så på igjen. Så klikker faen meg driten, skjermen blir svart men PCen er forsatt på (OMFG!!). Ender opp med å ta batteriet uta, og voila, dokumentene vekke.

Fuck deg HP drit av en skolePC!. Hadde du vært levende hadde jeg voldtatt deg 8 ganger med en pinne:

 

Hjelper ikke skylde på HP, problemet er nok NTFS. Kjør en chkdsk /F /R og se om den klarer å grave opp filene, problemet er nok at filene ikke ligger i journal.

 

Du har ulagrede dokumenter. PC-en kræsjer.

 

BRUKERFEIL.

 

Lær deg å lese. Dokumentene var lagret.

 

Irriterer meg over at hadde en del tekstdokumenter og slikt på skolePCen som jeg tenkte jeg skulle ta vare på

 

 

Morsomt at du tidligere har sagt at grunnene til at jeg misliker Windows er fordi jeg ikke "vet nok om Windows", men jeg er den eneste som faktisk gir råd. :tease:

Endret av Kaymeerah
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...