Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så kult at selv om jeg har en mer enn rask nok linje.

Så klarer jeg forsatt ikke å se YouTube videoer uten at den hakker(buffer).

Har vært litt sånn hos meg også i det siste, og jeg har også raskt internett, så det er nok YouTube sin feil, ja.

 

Kanskje du ser på obskure videoer? YouTube prioriterer båndbredde til ting som er populært.

Det skjer på populære videoer også. I hvert fall hos meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg liker at du fortsatt har avataren min, pm :p

 

Haha, ja - skulle egentlig bytte den etter jul. Men så glemte jeg det og tenkte: "Jula varer helt til påske". Men så glemte jeg å bytte da også - så nå har jeg den bare like greitt hele tiden. Er jo ikke lenge til jul igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syk. Ikke så gale faktisk (:o), men når jeg er hjemme fra skolen en dag eller to, og skal dra seg på skolen igjen er det sånn at man liksom føler seg ikke bra nok til å gå på skolen. Selv om man ikke er så gale syk. At når man er hjemme en dag blir man liksom hjemmeværende helt til man er blitt heelt frisk :p

Irriterende

Lenke til kommentar

Aha, ser den!

Er for tiden i førsteåret på dataingeniør, og de programmene vi bruker er det liten støtte for i linux, men kommer nok til å hoppe tilbake dit neste semester da vi ikke skal interface mellom matlab og diverse roboter! Cygwin er jo en helt ok erstatning i mellomtiden!

Ehm, hvilke programmer bruker dere egentlig på dataingeniør?

 

 

For det meste eclipse, visual og matlab med diverse plugins etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...