Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan kanskje høres litt "bortskjemt" ut.

 

Klarte å falle under en treningsøkt på rulleskøyer. Knakk derfor et ben i albuen. Sykehusregningen har nå passert frikort-grensen. 1900,- er mye penger for en student. Nesten 30% av hva man får i lån hver måned.

 

Konsultasjon med en almenlege som henviser deg til røntgen etter 30 sekunder, koster 218,-. Da koster selvfølgelig røntgen som tar 2 minutter 318,-. Skjønner at utstyret er dyrt, og at man vil unngå at folk går for lett til sykehuset. Men det er kjipe penger for noen som allerede har et relativt stramt budsjett!

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke du høres bortskjemt ut for at du knakk et bein og vil ha behandling. Kanskje jeg er sprø og rød (det rimer nesten, kanskje noe å skrive på t-skjortene til unge høyre "Rødt er sprødt"), men folk skal da ha råd til behandling etter et beinbrudd hvis ikke kan du jo risikere å bli invalid ut livet avhengig av hvor beinbruddet er.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg sykt, er systemoppretting som kommer hvert 10. min helt til du er uheldig og trykker på "start på nytt nå" fuuuuuu :wallbash::cry:

 

Den fra Windows Update mener du? :p

 

Bare å velge "4 timer" og trykke utsett :)

 

jo, skulle ha gjort det men som sagt, klarte å trykke på "start på nytt nå" så nå er jeg ferdig med den plagen for en stund! :wee:

Lenke til kommentar

Hvor mange ganger har man ikke opplevd å plutselig komme på en sang, men man husker knapt melodien - og man kan se for seg personen synge. Dog, ikke hva han sier - og det er rett før refrenget.

 

Jeg hadde et slikt tilfelle, det dukket opp en melodi i hodet mitt. Jeg visste at det var fra en film, men neida - hadde ikke peiling på hvilken. Utrolig irriterende, siden sangen var utrolig kul. Heldigvis så hadde jeg hell i uhell, da jeg etter 1 times febrilsk leting gav opp. Jeg satt meg ned i sofaen, så litt på TV - da resten av refrenget dukket opp i hodet mitt helt i fra intet.

Lenke til kommentar

Jeg hadde et slikt tilfelle, det dukket opp en melodi i hodet mitt. Jeg visste at det var fra en film, men neida - hadde ikke peiling på hvilken. Utrolig irriterende, siden sangen var utrolig kul. Heldigvis så hadde jeg hell i uhell, da jeg etter 1 times febrilsk leting gav opp. Jeg satt meg ned i sofaen, så litt på TV - da resten av refrenget dukket opp i hodet mitt helt i fra intet.

Ifølge en video jeg så, var dette fordi hjernen prøver å "hjelpe" til, ved å luke bort ord den "tror" ikke er riktige. Og da sitter du med ordet "på tunga", men klarer ikke å få det ut. Før du da skifter tema/tankesett, og den popper frem.

Lenke til kommentar

Ifølge en video jeg så, var dette fordi hjernen prøver å "hjelpe" til, ved å luke bort ord den "tror" ikke er riktige. Og da sitter du med ordet "på tunga", men klarer ikke å få det ut. Før du da skifter tema/tankesett, og den popper frem.

Heh, man føler seg i hvert fall veldig dum når man sitter med ordene "på tunga", men ikke klarer å få det ut. Du har vel tilfeldigvis ikke link til denne videoen? :)

Lenke til kommentar

I følge skjemaet mitt ligger jeg 10% bak på antall pluss denne uken, så ved dette prøver jeg å endre på den negative statistikken.

 

Jeg irriterer meg over

• Utlendinger/innvandrere, da helst østeuropeere eller brune. De er voldelige og bryter lovene våres og tar damene våre!

• Regn!! Jeg bor i Bergen og her regner det mye, det er dumt.

• Folk som kjører for sakte i trafikken!!!

• At Slimda liker anime og sånn

• Nav! Nav er dumt, Nav er ubrukelige og folk går der og driver dank og tar MINE skattepenger.

• Linuxnerder som prøver å frelse alle på forumet

• Apple produkter, apple er så dumme altså

• Folk som bruker produkter fordi de "ikke er mainstream" åh hipstere er dumme altså

• Jeg har lyst på kake men jeg får ikke

  • Liker 8
Lenke til kommentar

I følge skjemaet mitt ligger jeg 10% bak på antall pluss denne uken, så ved dette prøver jeg å endre på den negative statistikken.

 

Jeg irriterer meg over

• Utlendinger/innvandrere, da helst østeuropeere eller brune. De er voldelige og bryter lovene våres og tar damene våre!

• Nav! Nav er dumt, Nav er ubrukelige og folk går der og driver dank og tar MINE skattepenger.

• Apple produkter, apple er så dumme altså

 

Du har nå gått ned i rank til "VG-kommentator". Ingen flere pluss fra meg heretter.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...