Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bor vi i samme nabolag eller? Hørte også masse dunk dunk musikk fram til 11 i går kveld. Heldigvis var det litt stille i soverommet. Når man bor i blokk skal man selvsagt ta hensyn til sånt, men noen tenker alltid annerledes dessverre.

Frem til 11? Vanligvis er man i overkant vanskelig hvis man reagerer på støy før 11. Men alt me måte selvfølgelig, spesielt i blokk.
Lenke til kommentar

Offentlige instanser ... Herregud. Skal det seriøst ta to uker før de registrerer at årsavgift er betalt? Skal det ta banken mer enn 5 dager å få sendt papirer i posten??? Fy fela! Gi meg ett digitalt samfunn som FUNGERER. Dette er bare flaut og idiotisk. Nytter heller ikke at man må sitte 45 minutter i kø på telefon for å få svar på ett enkelt spørsmål ........

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fitte. Så deprimerende å få tilbake mattetentamen idag. Her trodde jeg det gikk jævla bra, men neida, langt i helvete i fra. Satset på en 4 eller 5'er, men fikk faen meg 3-4.

 

Her går jeg fra T til P matte så er jeg faen ikke noe bedre i P. Faen som er galt. Kan jo begynne å grine av mindre. :cry:

 

Også spansk-tent i morra, ja faen nå har det jo gått så bra på de siste at dette her er jeg klar til. Nei fy faen, dette halvåret har gått til helvete. Kommer faen sikkert ikke inn på samme skolen neste år, da griner jeg. Kan like godt droppe ut og begynne på bygg- og anlegg. Hva slags jobb får jeg for faen, snekker.. off nei, må jeg gå å grine..

Lenke til kommentar

Naboer som spiller musikk midt på natta. På en fuckings mandag.

Bor vi i samme nabolag eller? Hørte også masse dunk dunk musikk fram til 11 i går kveld. Heldigvis var det litt stille i soverommet. Når man bor i blokk skal man selvsagt ta hensyn til sånt, men noen tenker alltid annerledes dessverre.

Dette holdt på til halv 6 om morran (jeg våknet kl 4 av dunkingen), så er nok ikke i samme nabolag :p

 

Bor vi i samme nabolag eller? Hørte også masse dunk dunk musikk fram til 11 i går kveld. Heldigvis var det litt stille i soverommet. Når man bor i blokk skal man selvsagt ta hensyn til sånt, men noen tenker alltid annerledes dessverre.

Frem til 11? Vanligvis er man i overkant vanskelig hvis man reagerer på støy før 11. Men alt me måte selvfølgelig, spesielt i blokk.

Enig. Selv om det skal være rolig etter 11 så ser jeg ikke på det som noe problem om det er kanskje til 12-1 innimellom, men til halv 6 er waaaay over min toleransegrense.

 

Så fiks din egen billett da. Bortskjemte..!

Sier hun som snylter på NAV.

ApgA8.gif

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Den jævla Plasma Gun'en er noe drit. Har man en raider i baken med den så kan man nesten gi opp. Spesielt når jeg flyr rundt med Pathfinder som er light class. Har ikke hatt så mye problemer med Jackal. Er heller Light Turret som irriterer fisen ut av meg.

 

En ting som ikke irriterte meg når jeg spilte i sta var den herlige cap'en jeg gjorde. Kommer i 240km/h og snapper flagget over en sånn shield wall thingy. De så ikke mer til meg før jeg var i basen vår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trege idioter i trafikken. Jeg hater dere, brenn opp sakte og lenge. Dere forsinker meg når jeg har det travelt, dere ødelegger for meg. Er det 50 så kjør helst i 60 ikke 30. Dere klarer heller ALDRI å utnytte grønnlyset. I stedet dasser dere i langt under fartsgrensa fram mot lyset til det har blitt, guess what, rødt. Så må jeg stoppe og stå oppi ræva på dere og VENTE. Dere er også de samme idiotene som hiver, eller vent, det er å ta i, snirkler dere ut på forkjørsvei rett foran meg så jeg må bremse ned til deres treghet. Kan dere ikke ta de i utgangspunktet fullt fungerende bilene deres og kjøre tregt utfor et stup og bare forsvinne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Leste igjennom boka, som var relativt kort. Alle i dag har vel bil eller moped igjennom ungdommen, og videre i livet. Det mange hadde trengt er nettopp motorlære. Finnes jo folk som ikke vet hvor de skal fylle olje engang.

Den var ikke komplisert, men forklarte for eksempel hvordan en motor fungerer, hvordan bremsene virker, osv.

Mye mer nyttig en å analysere et dikt..

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Leste igjennom boka, som var relativt kort. Alle i dag har vel bil eller moped igjennom ungdommen, og videre i livet. Det mange hadde trengt er nettopp motorlære. Finnes jo folk som ikke vet hvor de skal fylle olje engang.

Den var ikke komplisert, men forklarte for eksempel hvordan en motor fungerer, hvordan bremsene virker, osv.

Mye mer nyttig en å analysere et dikt..

 

Mye av det essensielle og grunnleggene man må vite om hva som er under panseret lærer man som regel mens man tar lappen. Å lære om det på grunnskolen ser jeg ikke vitsen i, det blir som om vi skulle lært om CPU eller like merkelig som at vi lærer om hekling og må lage unødvendig dritt i kunst og håndtverk. Mer avanserte ting har man mekanikere til.

Jeg er enig i at nynorsk suger helt rått mye, selv om jeg rocker i det.

 

edit: Og de fleste gutter lærer mye om motor hvis det er en mann i huset.

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...