Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Busskort.

Det er det også mange som får. Syns dog skillet noen ganger er helt fjernt, en kamerat som var en stopp for nærme skolen til at han fikk. En annen som bodde nøyaktig ett stopp lengre bort fikk det gratis. Det var med andre ord snakk om sekundforskjell på hvor lang tid de brukte til skolen : \ Irriterende at de skal være veldig firkantede på det der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Første året VGS fikk jeg rundt 1100 kroner i måneden i stipend og gratis busskort til skolen. Gjennom året brukte jeg ca 150 kroner på skoleting. Fatter enda ikke hvordan de punger ut så mye i stipend til skoleelever som ikke trenger det. De fleste som har skilte foreldre får jo 14k pluss i året og rutte med, hvorav største parten ikke har bruk for de. Ser heller at det blir brukt på bedre borteboerstipend, høyere utdanning og andre viktigere deler av utdanningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Busskort.

Det er det også mange som får. Syns dog skillet noen ganger er helt fjernt, en kamerat som var en stopp for nærme skolen til at han fikk. En annen som bodde nøyaktig ett stopp lengre bort fikk det gratis. Det var med andre ord snakk om sekundforskjell på hvor lang tid de brukte til skolen : \ Irriterende at de skal være veldig firkantede på det der.

 

Hvor langt unna må man bo for å få det gratis?

Jeg får et latterlig stort stipend, og det eneste skolerelaterte jeg bruker det på er vel busskort.

Lenke til kommentar

Man sitter og nipper til kaffen, i ro og mak, også kommer det en ¤#%& møkkareklame klemt inn før og etter et videoklipp på en nettavis, med 3000 % volum! :realmad:

 

Og uten volumjustering eller stoppeknapp!

 

Dødsstraff NÅ!!

Endret av droidy
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man sitter og nipper til kaffen, i ro og mak, også kommer det en ¤#%& møkkareklame klemt inn før og etter et videoklipp på en nettavis, med 3000 % volum! :realmad:

 

Og uten volumjustering eller stoppeknapp!

 

Dødsstraff NÅ!!

Jeg vet det er irriterende, men jeg tror faktisk det er en del av loven:

 

§ 3-2. Særregler om reklame i fjernsyn

Reklameinnslagene i fjernsyn skal hovedsakelig sendes i blokker mellom programmene, og skal klart atskilles fra den ordinære programvirksomhet ved et særskilt lyd- og bildesignal.

 

Kongen kan i forskrift gi nærmere regler om plassering av reklameinnslag.

 

http://www.lovdata.no/all/tl-19921204-127-003.html

Lenke til kommentar

Selvmordsnivå = Unger som griner på bussen

Veldig iriterende = Folk som skal "lære" deg noe du har gjort lenge/mange ganger når de er fult klar over din bakgrunn

 

Iriterende = Kvinnfolk som heller kler av seg en på seg for og gå ut på byen,Ser heller ut som et hospits for eksotiske sykdommer en "sexy"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da kan jeg legge til folk som bruker "typ" i norsk sammenheng.

 

"Jaaa, det var typ, 3 stykker der."

 

 

Hva er galt med det? En tar gjerne til seg ord fra andre språk når en bruker mye tid med dem. :) Svenskene jeg henger med har jo plukket opp noen norske ord også, så det går jo opp i opp.

 

Hvilket ord skal en bruke i stedet for typ? Ca?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...