Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FAEN! Spotify aktiverte tidslinja på Facebook. :realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad:

Jaha? Er vel ikke heller Facebook som automatisk aktiverer tidslinja da?

 

 

Nei, når jeg logget meg på Facebook i Spotify så aktiverte den automatisk tidslinja. Det oppdaget ikke idiotiske meg ikke før jeg allerede hadde trykket. Kukk! :realmad:

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Kommentarer på forskjellige nettaviser/sider som sorteres etter alt annet enn kronologi. Jeg driter langt i antall tomler/likes/whatever og det er hinsides retarded å sortere det slik at de nyeste kommer øverst. Og alle de tilbakestående måtene er default over alt.

 

Og hvorfor kommer jeg til den siste posten ever i kun denne tråden i stedet for siste uleste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommentarer på forskjellige nettaviser/sider som sorteres etter alt annet enn kronologi. Jeg driter langt i antall tomler/likes/whatever og det er hinsides retarded å sortere det slik at de nyeste kommer øverst. Og alle de tilbakestående måtene er default over alt.

 

Og hvorfor kommer jeg til den siste posten ever i kun denne tråden i stedet for siste uleste?

Fordi du trykker på feil lenke. Prøv ikonet til venstre for trådnavnet?

 

Synes det bare ble styggere og mer rotete jeg...

Syns faktisk det ble mer orden selv.

Lenke til kommentar

Har svelget mer søppel enn det de fleste måker gjør, så det skal nok gå bra.

ok_dremel.gif

 

Forøvrig irriterer den perioden jeg er i nå, er midt i mellom å bo hjemme og flytte, og har solgt bilen så har ikke noe flyttemiddel utover å låne bil fra foreldre. Føler meg litt handycaped : |

Endret av Occi
  • Liker 4
Lenke til kommentar

VGS regner jeg med? De stipend-pengene er bare bullshit. De som fikk stipend i klassen mim brukte det på junkfood og alkohol.

Hva ellers skal man bruke det på? Ingen bruker 1000 kr på kladdebøker og utstyr i mnd. Faktisk så bruker en vanlig vgs.-elev ca. 400 kr i året på skoleutstyr, fordi lesebøker nå til dags er gratis.

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...