Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står faktisk litt mitt imellom, er skeptisk, men syns det er bra de får lys på saken! Selv om det bare er en bitteliten sak av alt annet som skjer her i verden.

Krigen USA driver mot Afganistan har gjort kål på flere hundre tusen sivile liv, som er mye mer enn det Kony noen gang klarer å gjøre. Men, det ser vi rett igjennom, da USA består av en gjeng med helter her i vesten!

 

Også, hadde enda folk engasjert seg halvparten så mye for PIPA, SOPA og ACTA så hadde jeg vært glad! Da det på mange måter strider imot menneskeretgheter og yttringsfrihet det også!

‎+ at det vil ødelegge internett totalt som ett åpent medium.

 

Det ser "folk flest" også rett forbi!

 

Dette irriterer meg grenseløst, så det er relevant for denne tråden! Inb4 slettede innlegg for OT :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hva som er så fantastisk med denne Afrikanske krigslederen. Det har vært en del sånne de siste 60 årene og de fleste er antakeligvis verre enn han her. Hva er greia?

Vel, dette her har jo blitt spredd rundt på en haug med sosiale medier, så nå er jo han verdens ondeste mann. Hvorfor man fortsetter å spre det rundt? Fordi alle andre gjør det. De tror de er verdens beste mennesker fordi de vil gjøre slutt på dette her, og hvis du ikke sprer det videre og engasjerer deg skikkelig på alle mulige sosiale medier, så er du plutselig like ond som denne mannen, fordi du tydeligvis ikke bryr deg...

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hva som er så fantastisk med denne Afrikanske krigslederen. Det har vært en del sånne de siste 60 årene og de fleste er antakeligvis verre enn han her. Hva er greia?

Vel, dette her har jo blitt spredd rundt på en haug med sosiale medier, så nå er jo han verdens ondeste mann. Hvorfor man fortsetter å spre det rundt? Fordi alle andre gjør det. De tror de er verdens beste mennesker fordi de vil gjøre slutt på dette her, og hvis du ikke sprer det videre og engasjerer deg skikkelig på alle mulige sosiale medier, så er du plutselig like ond som denne mannen, fordi du tydeligvis ikke bryr deg...

 

Hahahaha!

Lenke til kommentar

Irriterer meg noe jævli at det klør i ryggen når jeg skal ta på meg skoa !

Irriterer meg også noe grenseløst at jeg tok 2 sovepiller og FAEN ikke fikk sove da heller! også irriterer det meg at jeg har et svært sår i leppa fordi jeg har snusa for mye. Også irriterer det meg med dagens elendige dritt musikk. Også irriterer det meg at hver gang jeg skal på fest, så er det et eller annet DRIIT. Også irriterer det meg at mopeden min er skjært. Også irriterer det meg at jeg må gå i klasse med de svettasta folka på elektro til neste år. Også irriterer det meg NÅR FOLK I BUTIKKEN SNIKER! også irriterer det meg no JÆVLI at jeg prøver å gå opp i vekt, men det går JÆVLI SAKTE! også irriterer det meg at jeg ikke klarer å våkne om morgenen og kommer på skolen først klokka 11, er ikke så rart når 2 SOVEPILLER IKKE HJELPER EN GANG! så hater jeg lange tragiske engelske tekster på bildene til HVER ENESTE jente jeg er venn med på facebook. Så hater jeg folk som skriver 9 statuser i timen. Så hater jeg avenged sevenfold. Hater egentlig alt akkurat nå. NATTA. jeg er forresten lav, det er litt dritt.

Endret av abreham103
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...