Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Er det rar jeg er skeptisk?

 

Nei, det er ikke rart. Jeg er skeptisk til alt og kommer ikke fram til noe. Jeg er tydeligvis blitt litt kald og kynisk, bryr meg ikke om en dritt.

Vil bare presentere flere sider ved saken.

 

Stoler ikke på noen organisasjoner eller mennesker uansett, så jeg skal la være å uttale meg mer...

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det rar jeg er skeptisk?

 

Nei, det er ikke rart. Jeg er skeptisk til alt og kommer ikke fram til noe. Jeg er tydeligvis blitt litt kald og kynisk, bryr meg ikke om en dritt.

Vil bare presentere flere sider ved saken.

 

Stoler ikke på noen organisasjoner eller mennesker uansett, så jeg skal la være å uttale meg mer...

 

Jeg har heller ikke trukket noen konklusjoner, men disse bloggene har syltynne argumenter.

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ja. Det er mange år siden jeg først hørte om Joseph Kony og fortalte om det jeg hadde hørt til andre. Da ga folk faen. Nå derimot er Twitter, Facebook og ikke minst YouTube STAPPFULL av "Stop Kony" og "#KONY2012".

 

Skjønner deg godt. 2 år siden ga alle faen i anti-ACTA argumentene jeg og noen andre kom med, men nå i dag er det overalt.

 

EDIT: Det som irriterer meg er at det kreves en svær hype for at noen folk skal bry seg om noe i det hele tatt.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En selger fra RiksTV ringte i dag: "Siden du har vært en så god kunde hos oss i 2 år nå vil vi gi deg et tilbud på 3 kanaler fra Canal+ for bare 240,- i måneden!"

 

240,- i måneden for 2 filmkanaler (ser ikke film) og en sportskanal (har 6 fra før), har det rablet for dem, eller?

 

NRK krever ca en hundrelapp i måneded bare for å eie en TV, selv om du aldri ser på den. Å ha andre kanaler enn NRK koster ekstra. Ja, det har rablet for noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke rart. Jeg er skeptisk til alt og kommer ikke fram til noe. Jeg er tydeligvis blitt litt kald og kynisk, bryr meg ikke om en dritt.

Vil bare presentere flere sider ved saken.

 

Stoler ikke på noen organisasjoner eller mennesker uansett, så jeg skal la være å uttale meg mer...

Kjenner følelsen.

 

Det er dog bedre å være skeptisk enn å være naiv.

Lenke til kommentar

Ser den, eller folk som har på auto-bid if outbidded. :mad:

 

Jeg har auto-bid hvis jeg er på nettauksjon som QXL. Da slipper jeg å miste tingen jeg byr på i siste øyeblikk fordi jeg ikke kan sitte foran PCen i timesvis eller sjekke når auksjonen avsluttes. Max Bid gjør at jeg ikke slipper å by mer enn jeg vil heller. Strengt tatt ser jeg ikke hva problemet er. For meg er det en vinn-vinn.

Lenke til kommentar

Bryr du deg, eller føler du bare for å rakke ned på andre for å gjøre deg selv bedre?

Jeg bryr meg ja. Det er mange år siden jeg først hørte om Joseph Kony og fortalte om det jeg hadde hørt til andre. Da ga folk faen. Nå derimot er Twitter, Facebook og ikke minst YouTube STAPPFULL av "Stop Kony" og "#KONY2012".

 

Jeg liker å lese kommentarer på YouTube-filmer, men akkurat nå er dette umulig, da ALT har noe med Kony å gjøre. Det syns jeg er irriterende. Og med bandwagon så mener jeg at de fleste som driver med dette gjør det kun fordi "alle andre" gjør det. De færreste kommer til å donere penger i kampen for å få bort Kony, og alle har glemt det før vi skriver Mai-måned.

Kunne ikke vært mer enig. Fikk akkurat en liten bøtte med flaming helt over meg fordi jeg stilte meg skeptisk til "Kony" styret i en status. Folk svelger ting rått, utenom å tenke over det i 2 sekund. Så klart er det bra at de får lys på saken, men de støtter noe som muligens er scam utenom at de skjønner det selv.

Lenke til kommentar

Skeptiske? Dere er blinde og sluker den kontroversielle siden, noe som er fullstendig motsatt fra å være kritisk.

Hvem er "dere"? Jeg har sett få her som bastant har sagt at hele kampanjen er full av crap, og at disse motstanderne har helt rett.

 

"Dere" er de som tror de er kritiske til alt, men egentlig så fant de kun en bloggpost som påstår ditt og datt, så "dere" circlejerker rundt de tynne påstandene, kun fordi det er kult å være kontroversiell.

 

De få du snakker om, er de som er "dere".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...