Emancipate Skrevet 6. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2015 Spillerbørsen på live.vg.no publiseres på en kamp midnatt samme dag som kampen er spilt. Presis midnatt fjernes også kampen fra ventre kolonne, så det er "nesten umulig" å finne frem til den, for å se karakterene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2015 Tømte saftglasset mitt ned i sofaen. Jaja, glad det ikke var øll. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2015 http://www.nordlys.no/sandra-borch/frukt-og-gront/skatter-og-avgifter/dette-burde-ikke-vart-lov/s/5-34-172045 Jeg er så lei denne forpulte formyndermentaliteten....... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Njaaa. Folk flest trenger hjelp til å begrense seg virker det som. "Vi" blir bare feitere og feitere. Men for all del, opplæring og gode råd burde komme før begrensninger. Endret 8. juni 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Veldig frustrerende når man fikser en ting, og nytt helt uavhengig problem dukker opp. Satte ny kjølepasta i laptopen i går og renset viftene, og både temperaturer og støyniva falt drastisk ned, men nå funker ikke touchpaden plutselig. Er tilstrekkelig kontakt i ledningene, men likevel. Blir nok noen timer igjen på feilsøking, prøving og feiling. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 At de sakene på VG som faktisk burde kunne kommenteres ikke kan det, mens saker som ikke burde kunne kommenteres kan det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Regninger der det legges på litt ekstra. Lindorff har fått høre det. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 De vinduene og dørene vi driver med på jobb nå er så tunge at det har sluttet å være morsomt. 3mnd til med det her.. Ryggen var vondt lenge før vi startet på prosjektet til og med. Ta utdanning, dere som kan! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Når en jobb du har vært på intervju hos ikke lar høre fra seg. ´´Vi kommer med tilbakemelding i slutten av uken´´. Greit nok at jeg ikke er aktuell, men av et offentlig sykehus hadde jeg hvertfall forventet en mail. At de ikke gidder å svare på mailen min engang. Arrggh. Jævlig profesjonelt! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Det tror jeg er typisk, men da skal de ikke si at de kommer med tilbakemelding. Folk som lover uten å prøve å holde er irriterende. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Ja, når de har kaldt inn så få til intervju, kan det jo ikke være så vanskelig å sende ´´Beklager, du var dessverre ikke aktuel denne gangen´´. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Toppsaken til tulleavisen VG. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Det ahdde vært morsommere om han kjøpte et småbruk. "Bøndene og hestene flyttes." Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Folk som skal lage så jævlig med lyd/bråk uansett hva de foretar seg. Det skal trampes, ting skal slenges, dører skal smelles. 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Det skal ropes og kakles... 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Vg.no sin "artikkelen er oppdatert"-fane. I majoriteten av tilfellene jeg har trykket på fanen, er det kanskje en bisetning som ikke gir noen verdi til nyhetsartikkelen overhodet. Et billig triks for å få mer klikk fra VG! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Folk som skal lage så jævlig med lyd/bråk uansett hva de foretar seg. Det skal trampes, ting skal slenges, dører skal smelles. Ah, spesielt når man bor i blokk! Ja, når de har kaldt inn så få til intervju, kan det jo ikke være så vanskelig å sende ´´Beklager, du var dessverre ikke aktuel denne gangen´´. Det du kan gjøre er å sende en mail eller ringe, og purre på tilbakemeldingen du skulle få. Enten får du en beklagelse som kan pleie irritasjonen, eller så får du en mulighet til å blåse ut litt. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Høgskoler som ikke klarer å holde sensurfristen på 15 virkedager. Det er ikke noe særlig hastverk i å få vite karakter man fikk til eksamen, men det er også en prinsippsak. For oss studenter, så betyr det lite om halve familien dør i en grufull ulykke. Fristen for en innlevering må selvsagt holdes, eller så er det jo ikke vits i å sette en frist. Ikke får vi noen informasjon om hvorfor sensuren er forsinket, men må etterlyse det selv. Forklaringen var visst at det var både eksterne og interne sensorer. Altså ikke noe uvanlig i det hele tatt. Ikke får det noen konsekvenser for dem heller. Forbanna nisser. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Min far har vært en idiot mot meg i dag. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Min far har vært en idiot mot meg i dag. Min har vært idiot mot meg hele livet. I feel your pain <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå