Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som ikke holder hundene sine i bånd!

Greit, er den lydig fint, men når du har en liten drittsekk av ei bikkje som går opp til meg for å snuse på tispa mi for så å bare begynne å urinere på buksebenet mitt så får du faen meg ta bikkja di i bånd!

 

Edit: Den lille dritten siktet også mot den lille jenta mi så jeg ble sur og bare plukket henne opp og gikk hjem for å skifte bukse. Takk, du uomtenksomme drittsekk av en hundeeier!

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

^ Samt volumøkning når de går til reklame..

 

Fordi det er MYE viktigere at seerne hører hva det reklameres for enn det de ser på :p

 

Reklamepausene på Viasat4 irriterer meg, skulle ikke vært lov å sende reklamer så ofte som de gjør.

Eler er det TV3 jeg tenker på? Eller begge.

Tror det er TV3 du tenker på nå. Viasat 4 er ikke så ille når det gjelder reklamer. Men se film på TV3? Glem det. Reklame sånn hvert 15. minutt. Drar jo ut filmen i det uendelige. At det går an.
Lenke til kommentar

Har møtt på denne karen og bikkja tidligere. Eieren er skikkelig gammel og bare sier ''jammen hunder skal jo løpe og være fri'' og til og med var nedlatende mot meg fordi jeg hadde min tispe i bånd. Tror han kanskje holder for mye på med flaske eller noe sånt. Jævla skrulling.

Det er jo bare trist at sånne mennesker har kjæledyr. Jeg så nylig en narkoman med en skikkelig aggressiv bikkje som bjeffet etter forbipasserende, mens eieren overså det. Enda tristere er det vel når mennesker som ikke klarer å ta vare på seg selv får barn, men det blir en annen sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...