Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Min far har vært en idiot mot meg i dag.

Min har vært idiot mot meg hele livet. I feel your pain <3
Takk for det.

 

Samme her, på en måte. Men jeg trodde virkelig jeg ikke trengte å bli skuffet mer nå som jeg er voksen og har mitt eget liv. Og da traff det meg på en måte ekstra hardt.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at forkjøpsrett i det hele tatt er lovlig.

Det er jo faktisk ikke bedre en normal korrupsjon

 

Føler smerten din. Var inne i en heftig budrunde på en leilighet for noen år tilbake, og var kjempelykkelig når jeg vant den. Også kom det ei hore å bare tok den på forkjøpsretten etter jeg hadde brukt masse tid og energi på den. Mafiavirksomhet.

Lenke til kommentar

 

 

Min far har vært en idiot mot meg i dag.

Min har vært idiot mot meg hele livet. I feel your pain <3
Takk for det.

 

Samme her, på en måte. Men jeg trodde virkelig jeg ikke trengte å bli skuffet mer nå som jeg er voksen og har mitt eget liv. Og da traff det meg på en måte ekstra hardt.

 

Det blir enklere, men i deres øyne vil vi mest sannsynlig alltid være uansvarlige, unge og for dumme. Du er en flott person og din far er helt sikkert glad i deg, ikke la dette ødelegge for deg. Sender deg masse varme tanker <3

Lenke til kommentar

Det er ganske rart, men noen personer forandrer(eller utvikler) aldri sånt til det bedre. Faren min er sånn. Klok intelligent mann, men han har aldri kunt innrømme feil noengang og aldri beklaget noe noengang, selv om han vet at han hadde feil.

Sånt forstår jeg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar

Godt og godt. Du har fortsatt noen jævler.

 

Men uansett.

Jeg kan ikke fatte hvorfor man ikke kan ha 500 eller 1000mg C-vitamin i butikkene. Enda mer sykere er det når det blir stoppet i tollen når man bestiller på nett. Hva kommer godt ut av de usle 250mg som de selger... Molbo land.

Lenke til kommentar

Fordi 250 mg dekker behovet for 3 dager?

Og derfor skal man ikke få ta inn mer i huset? DET er latterlig lov. Hva om man vil pøse i seg før eventuell forkjølelse. Neida tygge på disse usle barnetablettene på 250mg..

 

De har 1000 mg c-vitamin brusetabletter på apotek.

Aha stemmer.

 

Det evindelige maset om disse 10 000 flykningene hver dag. Ja ta nå inn de stakkars 10 000 sjelene og la oss få fred

Mye penger for noen flyktninger. Én flyktning koster én million. Få de ut. At Høyre går med på Apene sitt forslag.... Endret av Lami
Lenke til kommentar

Jeg tror de rett og slett er inngrodd, og at det handler om en kulturforskjell. Det er jo stor forskjell på hva en ''mann'' var for 50 år siden enn i dag. Jeg kan ikke tro at de mener noe annet enn godt men alt de gjør og sier, men som sagt, stor forskjell i kultur.

 

 

 

 

Min far har vært en idiot mot meg i dag.

Min har vært idiot mot meg hele livet. I feel your pain <3
Takk for det.

 

Samme her, på en måte. Men jeg trodde virkelig jeg ikke trengte å bli skuffet mer nå som jeg er voksen og har mitt eget liv. Og da traff det meg på en måte ekstra hardt.

 

Det blir enklere, men i deres øyne vil vi mest sannsynlig alltid være uansvarlige, unge og for dumme. Du er en flott person og din far er helt sikkert glad i deg, ikke la dette ødelegge for deg. Sender deg masse varme tanker <3

 

Tusen takk for de fine ordene. :)

 

Det har egentlig lite med akkurat det du beskriver, selv om jeg har vært borti det også. Min far mener ikke noe godt med det han holder på med noen ganger, det kan jeg love deg. Jeg er ekstremt glad i ham og vet han er glad i meg, men det er ting som forandrer ham som person, og da er han bare ute etter å lage helvete for alle han møter på. Jeg er ikke glad i den versjonen av min far.

 

Jeg vet (håper) han ikke mener det han sier noen ganger, og at det ikke burde påvirke meg. Det er lenge siden han såret meg sist, tror faktisk ikke det har skjedd siden jeg var i tenårene. Men i går klarte han det altså, til tross for alt. Vanskelig å ikke la det gå inn på meg når det kommer fra ham.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Irriterer meg over at forkjøpsrett i det hele tatt er lovlig.

Det er jo faktisk ikke bedre en normal korrupsjon

Føler smerten din. Var inne i en heftig budrunde på en leilighet for noen år tilbake, og var kjempelykkelig når jeg vant den. Også kom det ei hore å bare tok den på forkjøpsretten etter jeg hadde brukt masse tid og energi på den. Mafiavirksomhet.

Heldigvis ingen smerte enda, men sitter å venter :o
Lenke til kommentar

http://www.nrk.no/ostfold/hildes-oppror-mot-kroppshysteriet-1.12402514

 

Hysteri? Fedme er en "sykdom" som folk dør av. Det gir diabetes, hjerteproblemer, kneproblemer, potensproblemer, og generelt dårlig helse. Det skal ikke være normalt å være tjukk.

 

Hva blir det neste? Hylle røkere?

Apropos hylling. Er lei av denne massehyllingen som visstnok foregår.

En person laster opp bilde av en forjævlig føflekk. Media melder at "nå hyller hele verden henne."

 

Laster opp bilde av et strekkmerke. Hele Norge hyller henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...