Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig skjermbeskyttelsen til min iP5S fra Belkin. Fikk den første flott på men hadde et lite støvkorn på siden, kunne latt det være men jeg måtte selvfølgelig prøve å ta de vekk så løftet av beskyttelsen for å fjerne det men da kom hele stuens støv rett på den og ødela hele dritten. Men tenkte det gikk fint siden hadde en til. Brukte dust removal filmen som fulgte med og gjorde det fint, så når jeg tok av første lag på beskyttelsen så jeg "nei faen i helvete det var beskyttelse til baksiden". Jeg glemte HELT at det kun var en til framme! Åhh fuck altså. Så mange beskyttelser jeg har prøvd også nå må jeg kjøpe ny og vente 15 dager fra USA..

Lenke til kommentar

Du må kjøpe en telefon som kan brukes, Lami! Min Galaxy s4 active har null riper i skjermen. Enda jeg har mistet den, hatt den i lommer med nøkler, klemt den imellom låret og vinduer som jeg har løftet på jobb hver dag i over et år.

 

Den ser nesten "ny" ut enda jeg aldri har vært forsiktig med den:)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

At SONOS har en øvre grense på bare 65.000 sanger som man kan legge til i musikkbiblioteket. For de av oss med godt over 100.000 sanger, er dette en uting om vi ønsker fritt å kunne streame all musikken uten å være i nærheten av maskina. I alle fall om vi ellers er fornøyd med SONOS og ikke er alt for interessert i å kjøpe nytt utstyr å sette opp for å få tilgang til alt.

 

Det er nesten slik at jeg er fristet til å dra frem den gamle Squeezebox-en min og sette opp den i tillegg. Den hadde ikke slike restriksjoner, så vidt jeg husker.

 

 

 Luksus-problemer!

Lenke til kommentar

Håper du har kategorisert låtene. Det er vel 100 ganger så mye som min spotify + soundcloud samling.

Så klart har jeg kategorisert dem.

De er sortert etter sjanger, artist/band, hvor vidt det er studioalbum / live / kompilasjoner / bootlegs, og så album (i kronologisk rekkefølge).

 

Føler at streaming ikke er tilstrekkelig for mye av musikken jeg hører på. Umulig å finne korrekt versjon / remix på Spotify / Wimp, og det er ikke alltid man finner det man vil ha på Soundcloud / Bandcamp / YouTube, heller. Her rippes alt.

Lenke til kommentar

Dynetrekk med langsidig åpning. De er en evig kilde til irritasjon når trekket skal på dyna. Det er så meget enklere med dynetrekkene med kortsidig åpning. Der er det jo bare å vrenge trekket, ta tak i hjørnene på dynens ene kortside, vrenge og riste i vei, og det hele er gjort på et halvt minutt. I stedet, ender man med langsidig åpning opp med å bale og bannes ofte i fem minutter, eller mer. Det kan også ende med kraftig irritasjon, sinne, og spjærede åpninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dynetrekk med langsidig åpning. De er en evig kilde til irritasjon når trekket skal på dyna. Det er så meget enklere med dynetrekkene med kortsidig åpning. Der er det jo bare å vrenge trekket, ta tak i hjørnene på dynens ene kortside, vrenge og riste i vei, og det hele er gjort på et halvt minutt. I stedet, ender man med langsidig åpning opp med å bale og bannes ofte i fem minutter, eller mer. Det kan også ende med kraftig irritasjon, sinne, og spjærede åpninger.

Helt enig. I hvert fall når åpningen er på langsiden og kanskje ikke er en halvmeter engang og man har en dobbeldyne. Heldigvis har jeg to andre dynetrekk med åpning på kortsida.

 

Irriterer meg også over putetrekk som ikke sitter. De som bare faller av når du sover og er ingen måte å holde puta innenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...