Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle slags steder egentlig. Og spesielt en kvinnelig toller på gardemoen som jeg håper å støte på igjen. Da skal jeg være bedre forberedt, var så trøtt den gangen at jeg knapt klarte stå på beina. Og da benyttet hun seg.

Ei litt høy lys med krøllete hår. Vet du hvem det er?

Lenke til kommentar

 

Vet du hvem det er?

Ja, hun var slem mot meg også.

 

 

Der ser du. Det er noen år siden med meg, men slutter aldri få flashback på hendelsen. Hun oppførte seg som en bitch altså. Og da jeg snudde meg når jeg gikk, så jeg hvordan hun sprang bort til de andre tollerne for å flire og godte seg. over at hun hadde mobbet meg.    

 

Ha. Tror faktisk jeg fant henne på et billedsøk. Her.   Ja det er hun, 99 % sikkert. Kjenner henne igjen.

 

post-12139-0-65414200-1432903200_thumb.jpg

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Leverte inn Mercedesen til verksted for å få sjekket abs, eps og bas som lyser, som ble sagt på forhånd at det skulle ordnes. Forventet å betale noe 1500,-.

Hva gjør de, ikke en dritt, tar betalt for etterkontroll, og sier ABS lyser og thats it............. Helt idioter disse verksted folka.

Lenke til kommentar

Større mulighet for å få seg sitteplass eller bedre ståplass. Er vel rimelig enkelt å skjønne at om man ikke bryr seg hva andre vil tenke så kan det være verdt en sitteplass i 20 minutter kontra å stå på ett bein.

 

For ovrig så finnes det også de som skal gå av før vogna har stoppet. Opplevde selv en kjerring som reiste seg ca. 20 sekunder før banen skulle stoppe. Hun skrek: "JEG MÅ UT! JEG SKAL AV HER!" i det hun løftet rumpeballene fra setet og begynte for alvor å dytte folk unna for å komme seg nærmere døra. Kom seg ikke 1m en gang fordi det var helt stappet.

Lenke til kommentar

At SONOS har en øvre grense på bare 65.000 sanger som man kan legge til i musikkbiblioteket. For de av oss med godt over 100.000 sanger, er dette en uting om vi ønsker fritt å kunne streame all musikken uten å være i nærheten av maskina. I alle fall om vi ellers er fornøyd med SONOS og ikke er alt for interessert i å kjøpe nytt utstyr å sette opp for å få tilgang til alt.

 

Det er nesten slik at jeg er fristet til å dra frem den gamle Squeezebox-en min og sette opp den i tillegg. Den hadde ikke slike restriksjoner, så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...