Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All mulig emballasje som skal ha "enkelt å åpne" opplegg som ikke fungerer. Lurer på om de i det hele tatt tester det før det går ut i masseproduksjon. Ting du skal dra i ryker med en gang, hvor enn forsiktig du prøver å dra. Perforering som kun fungerer i 2 cm før den sporer av.

Lenke til kommentar

Enig, blir for dumt å rette på rettskriving, feilskriving derimot.  :wee:

Folk som deg er så overdrevent opptatt av det, som om dere automatisk kommer fram til at de som "feilskriver" på nettet feilskriver også på ark. Patetiske folk som deg på internet, som ironisk nok sier dere ikke liker "troll" men likevel troller. Det er det en får håpe på ihvertfall. For alternativet er at dere er ignorante. :)

Lenke til kommentar

1) Har helt sikkert nevnt dette før, men føler det kan ikke sies nok: folk som sveiver armene noe inn i helvette når de går. Ganske stor risiko når man går på trapper og hendene blir på samme høyde med ansiktet, og ute når hendene når et visst lavpunkt. Gjelder å være oppmerksom og ikke gå for nær slike folk.

 

2) Medarbeidersamtale i dag og følelsen av å ikke være nok forberedt selv om man har gjort forarbeidet i forkant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Er han 13 år gammel?

Han lider av infantil psykopati med mulige drapstendenser men det finnes ingen hjelp å få av psykiatrien i nisselandet Norge :D

Lenke til kommentar

1) Har helt sikkert nevnt dette før, men føler det kan ikke sies nok: folk som sveiver armene noe inn i helvette når de går. Ganske stor risiko når man går på trapper og hendene blir på samme høyde med ansiktet, og ute når hendene når et visst lavpunkt. Gjelder å være oppmerksom og ikke gå for nær slike folk.

Haha! Minner meg om denne. Fyren i blått med røde armer. Først slår han telefonen ut av hendene på ei dame, så slår han ølen til ei annen ei opp i trynet hennes, alt i løpet av 5 sekunder.

 

Har blitt klaska i trynet et par ganger av sånne folk. Irriterende!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kassaekspeditører som sitter og prater med kollegaer mens de jobber. I dag så kommer jeg i ei kasse, de sitter og skvaldrer.  Hun slår inn varene og spør "Skal du ha pose?"  "Nei, takk, ingen pose", sier jeg.   Så slår hun inn pose og legger den fram.   Forteller henne at jeg ikke skal ha pose, hun bare tar og legger den tilbake og fortsetter å skravle.  Føler meg dum over å stå i køen og krangle om ei krone tilbake mens det står ørten folk bak meg.   Undrer på om hun bare gjorde seg døv der og da for den krona.   Høne...   Jaja, det var bare ei krone, men faen hvor irriterende det er å bli ignorert slik.

Endret av Smirnoff
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...