Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

 

http://www.nrk.no/ostfold/hildes-oppror-mot-kroppshysteriet-1.12402514

 

Hysteri? Fedme er en "sykdom" som folk dør av. Det gir diabetes, hjerteproblemer, kneproblemer, potensproblemer, og generelt dårlig helse. Det skal ikke være normalt å være tjukk.

 

Hva blir det neste? Hylle røkere?

Apropos hylling. Er lei av denne massehyllingen som visstnok foregår.

En person laster opp bilde av en forjævlig føflekk. Media melder at "nå hyller hele verden henne."

 

Laster opp bilde av et strekkmerke. Hele Norge hyller henne.

Hyll, hyll!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når folk spør om hva et ord eller uttrykk betyr, får de bare servert en link, istedenfor at brukeren som slenger ut bare linken ikke klarer å bruke ekstra 30 sekunder og faktisk kopiere inn litt tekst også.

 

 

 

Edit: Og at systemklokken alltid er 3-4 minutter for treg. Hadde samme problem på gamle jobb-pcen og har det på denne også. Fortsatt ikke funnet noe permanent løsning på det.

Endret av Myst
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når man legger ut bra sanger i tråden "ranger sangen over deg" og det kommer en gjøk uten musikalsk intelligens og gir bunnkarakter.

Alle har forskjellig smak ;)
Var ment som en generell tanke folk kanskje får når de legger ut en sang de synes er kjempebra og får dårlig tilbake melding, uansett musikksmak :) Tenkte der kunne være en tanke folk kjenner seg igjen i. Men det finnes absolutt musikk som er bedre enn annen musikk, uavhengig av musikksmak. Endret av mr.wolf
Lenke til kommentar

Men at nokon ikkje likar tjukkasen frå D12 er no ikkje den største kriminelle handlinga som har skjedd innan musikkdiskusjon. Ein har ei sterkare sak om det gjeld usakleg kritikk og slakt av "objektivt bra" musikk som t.d. 70tals Pink Floyd eller Michael Jackson frå 80talet.

 

Det som irriterer meg: sår på låret, som eg ikkje anar kvar kjem frå. Eg får no så ofte sår både her og der utan at eg tenker over det før det har gått akkurat for lang tid til at eg kan hugse nettopp kvifor og korleis eg fikk det. No gjer det ofte vondt å både gå og sitte. Fy fasan!!

Endret av Teitgutt
Lenke til kommentar

 

Når man legger ut bra sanger i tråden "ranger sangen over deg" og det kommer en gjøk uten musikalsk intelligens og gir bunnkarakter.

 

 

Hvordan vet du at det ikke er du som er gjøken?

Kom dessverre nær liker knappen og får det ikke bort igjen. Likte ikke.
Lenke til kommentar

Båtfolk som ikke respekterer flaggreglene. Man skal vannligvis ta opp flagget ved soloppgang, tidligst kl08 når man ligger til ankers/fortøyd, og ned ved solnedgang/senest klokken 21. I fart kan flagget være oppe hele døgnet. Det er vel ingen direkte lover med flaggbruk på fritidsbåt, men flagg ser jeg på som noe hellig og hvis man ikke klarer respektere reglene kan man like gjerne la vær å bruke flagg.

 

Spesielt ille er når det er splittflagg/KNS flagg der en må være medlem av KNS for å føre kongelig flagg. DA bør en virkelig kunne reglene..!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du prøver ikkje litt hardt no?

På hva da? Jeg blir bare provosert over at det på forumet her er sånn at så fort en kommentar kan vris og vendes på til å bli missforstått så gjør den det. Er så mange her som er alt for glad i å kverulere. Er langt i fra bare dette tilfellet jeg tenker på. Hver gang jeg har skrevet noe på forumet her og tenker at om en kverulant ser dette så kommer han til å vri på det jeg har skrevet til noe annet, så har det skjedd. Man må virkelig passe på som en politiker på tv intervju. Ordlegger man seg det minste feil så har du en gjeng med tasturtroll etter deg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...