Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Folk som har null respekt for andres tid. Det gjelder tilnærmet hundre prosent av alle som jobber her i filippinene.

 

Det er meterlange køer ved alle kassene, og alle kasserene står der å tar livet helt med ro. De jobber så ufattelig sakte. Er helt sykt å se på. Hvorfor får de ikke sparken alle sammen? Det er stor arbeidsledighet her, og folk kniver om jobber som denne. Hadde jeg vært manager hadde jeg sparket den tregeste personen hver måned.

 

Det verste er at folkene i kø ikke ser ut til å bry seg i det hele tatt, så ingen klager. De er så vandt til elendig service at de trur det er normalt.

 

 

 

På 7-Eleven rett ved jobb har de 4 kasser. Jeg har aldri sett mer enn 2 åpne om gangen. Som oftest kun én. Jeg blir irritert når det er 10-15 mennesker i kø, det er bare 1 kasse åpen, og det står 4 medarbeidere bak disken å prater og ler. Ingen bryr seg. Ikke de ansatte, og ikke kundene. ARGH!

 

 

 

Generelt ALT i dette landet tar mye, mye lengere tid enn normalt. Til min store irritasjon.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sexx07-spammere på Tinder. Alle matchene jeg har fått på Tinder i år, har vært spammere.

 

"Hei Sjur, jeg vil ha sex med fremmede som er gode og intime i sengen. Hvis du ønsker det samme som meg, så møt meg på http://bit.ly/Sexx07og se om vi er kompatible til å ha intime og uforglemmelige opplevelser i sengen. :)", etterfulgt av "Hvorfor vil du ikke bli med? Jeg er veldig kåt i kveld … :)".

 

Brenn i helvete!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kassaekspeditører som sitter og prater med kollegaer mens de jobber. I dag så kommer jeg i ei kasse, de sitter og skvaldrer.  Hun slår inn varene og spør "Skal du ha pose?"  "Nei, takk, ingen pose", sier jeg.   Så slår hun inn pose og legger den fram.   Forteller henne at jeg ikke skal ha pose, hun bare tar og legger den tilbake og fortsetter å skravle.  Føler meg dum over å stå i køen og krangle om ei krone tilbake mens det står ørten folk bak meg.   Undrer på om hun bare gjorde seg døv der og da for den krona.   Høne...   Jaja, det var bare ei krone, men faen hvor irriterende det er å bli ignorert slik.

 

Å kjenner godt igjen den der ja. 

Lenke til kommentar

Hva er det med folk på finn.no som spør meg om ting jeg gir bort passer i bilene deres.

 

Jeg vet da for faen ikke det. Spesielt ikke når de ikke oppgir bilmerke og modell. Og målene på ting jeg gir bort er alltid med.

 

Jeg hater forresten annonser uten mål og. Størrelse på møbler er oftest av betydning. Selv om de er gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...