Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg har kjøpt ny seng, men ikke peiling på hvordan jeg skal få den hjem. Ingen av de jeg har spurt kan kjøre.

 

Du burde spørre folk som kan kjøre bil :p 

 

Neida, om det er problematisk å få noen med mulighet til å frakte den så er det veldig greit å leie en boggi-henger fra Shell eller Statoil. Da krever det bare henger feste, prisene er typ 200 kr for 1 times leie. 

 

https://www.statoilhenger.no/storo/web/

 

  • 1 Time200,-
  • 6 Timer650,-
  • 12 Timer750,-
  • 1 Døgn850,-
Totalvekt2000 kg
Nyttelast1575 kg
Bremsja
Innv. lengde260 cm
Innv. bredde150 cm
Innv. høyde
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At jeg har kjøpt ny seng, men ikke peiling på hvordan jeg skal få den hjem. Ingen av de jeg har spurt kan kjøre.

Tilbyr ikke butikken du kjøper fra kjøring?

Lenke til kommentar

Norsk Gallup. Noen år siden jeg har svart på noe fra de, men fytti satan hva holder de på med? Her ramser de opp sikkert 100 forskjellige mediekanaler og mye annet tull. Jeg prøvde å si 0 til absolutt alt, men han måtte uansett ramse opp alle alternativer. Uansett er det viktig å avslå gavekorttilbud og annet tull de prakker på med; "Nei, pappa betaler".

Lenke til kommentar

Folk som setter sangtittelen før artisten. Ødelegger scrobbling, og når man ikke kjenner til musikken er det ikke alltid klart hva som er artisten og hva som er tittelen. Og filnavn sorterer seg ikke på artist om man sorterer dem på navn.

 

 

+ folk som skriver artist, tittel og evt. tilleggsinfo som remix av den og den, uten bindestrek (evt. parentes) eller noen som helst form for tegnsetting.

 

 

 

Irriterer meg også så j*vlig over folk som uttaler og skriver navn og ord feil, men fullstendig driter i det og fortsetter å uttale det feil selv om de blir rettet på.

Lenke til kommentar

At det tar så lenge før det blir helt mørkt. Passert halv ett, og fremdeles ganske lyst på himlen.

 

 

Hehe, dette er en av favorittene mine med sommeren. Elsker at man har så mye dagslys.

 

Men det er greit å få blokkert ute sola når man sover ja. Skjønner hatet om man ikke har tykke gardiner.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

(...)Irriterer meg også så j*vlig over folk som uttaler og skriver navn og ord feil, men fullstendig driter i det og fortsetter å uttale det feil selv om de blir rettet på.

Helt enig. Korrekt svar er selvsagt: "Takk for at du lærte meg noe nytt, det er er flaut å tenke på at jeg har sagt det feil så lenge".

 

Og nei, jeg er ikke ironisk nå. Jeg liker det faktisk at folk sier i fra om jeg gjør noe feil, slik at jeg kan slutte å gjøre det feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...