Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forventet virkelig ikke at Glenn skulle dø.. Den var drøy! :(

 

 

Må også innrømme at jeg så godt som aldri synes at ting på film/serier er ekle ting.. Men, når hodene deres ble slått inn ble jeg småkvalm og måtte se vekk.. Faktisk nokså ekkelt!

 

 

Ikke så vant til med å se denne serien så tidlig på dagen.. Men, for å ikke få spoilet alt på diverse nettsider og aviser, så måtte jeg se den før det hele ble ødelagt..

 

 

Lurer på hva som skjer med Daryl!?

 

 

 

:(

Lenke til kommentar

For en episode. Utrolig bra. Brydde meg ikke om at Abraham døde, ventet bare på at en av de skulle ryke og var litt "okay" når det ble han. Var ikke forberedt på Glenn, det Negan gjorde med Rick og det med armen til Carl og det var utrolig spennende. Veldig bra prestasjon av Jeffrey Dean Morgan (stor fan av han) og Andrew Lincoln denne episoden. Man så at Negan klarte å bryte Rick heelt ned, mer enn noen gang.

Lenke til kommentar

Ja, pga Daryl at han drepte noen..

 

Mener det har blitt spekulert i at Glenn ble valgt fordi han hadde vist litt "attitude" tidligere.. (det skal sies at jeg ikke husker helt hva det eventuelt siktes til).. Men, av alle vilkårlige som kunne bli valgt etter aksjonen til Daryl, så følte han vel mest for Glenn da.

 

 

"The first one's for free" ..

Lenke til kommentar

Slikt sett synes jeg at det IKKE burde ha vært Glenn..

 

Sannsynligheten for å bli klubbet ned her var jo ca 10 % (hvor mange var de her egentlig?). Glenn overlevde jo en sannsynlighet for å dø på 100 %, da han lå begravd blant zombiene etter fallet.

 

Strengt tatt burde de ha latt han dø DA, og ikke nå. Å la han overleve noe så ubegripelig, for så å ta livet av han ikke så lenge etter virker litt.. merkelig!?

 

Lurer litt på om de hadde bestemt seg der og da, siste scenen i sesong 6, angående hvem som skulle dø..?!

Lenke til kommentar

Dette var faktisk en god episode. Tviler dessverre på at resten av sesongen holder samme nivå, slik vi begynner å bli med vant.

 

Man kan si at det var overraskende at Glenn døde nå, og ikke under containeren. Det gir mening med tanke på at man nå kan bruke dødsfallet til noe mer enn at de må ut og lete etter han før de finner han som en walker.

Lenke til kommentar

Mye enig i den artikkelen. For meg ser det ut som en evig runddans, og Rick "spoila" vel handlingen da han sa at han skal drepe Nigel ikke i dag, i morgen men en gang i fremtiden. Det skjer ikke med det første, men kanskje i siste episode av neste sesong så dreper vel Rick Negan. Og før sesong 10 begynner så må de vel vurdere om seertallene er høye nok til å ta den samme runddansen én gang til, eller om det blir den siste sesongen. De har jo virkelig møtt mange ressurssterke grupperinger til nå, kanskje på tide at én jobber med å kurere denne sykdommen som en gang var i fokus.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Mye enig i den artikkelen. For meg ser det ut som en evig runddans, og Rick "spoila" vel handlingen da han sa at han skal drepe Nigel ikke i dag, i morgen men en gang i fremtiden. Det skjer ikke med det første, men kanskje i siste episode av neste sesong så dreper vel Rick Nigel. Og før sesong 10 begynner så må de vel vurdere om seertallene er høye nok til å ta den samme runddansen én gang til, eller om det blir den siste sesongen. De har jo virkelig møtt mange ressurssterke grupperinger til nå, kanskje på tide at én jobber med å kurere denne sykdommen som en gang var i fokus.

 

Hvordan spoilet Rick handlingen ved å si at han skal drepe ham?

Lenke til kommentar

En del poenger i artikkelen, men er ikke enig i det de sier om volden. Volden var perfekt, det var bare måten de tvang oss til å vente alt for lenge før avsløringene som var teit, og flashback/drømmeklippene var litt dårlig.

De burde hatt karakter og story-utvikling i tillegg til Negan og all volden. Negan burde ikke være hovedplottet slik det er nå. Storyen til TWD burde gå på å finne en løsning. Enten en trygg plass (større enn alexandria) eller en kur eller noe annet. Så får Negan og andre skurker bare være et hinder/uromoment.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Det var en liten spøk, men nå er det vel opplagt at Rick dreper Negan i en av de neste sesongene. Er det ikke sånn TWD har blitt? En megaskurk dreper en del av gruppa til Rick, så blir Rick hevngjerrig og tar hevn etter at de har dratt det ut i et par sesonger.

 

Altså, rent logisk sett burde de jo flykte fra regionen og dra en helt annen plass i landet. Men i og med at serien er sponset av staten Georgia, så vil nok handlingen fortsette der inntil videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...