Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert da han skulle gi opp serien, og ikke se mer ;)

 

Kunne godt ha sett noe nytt i The Walking Dead, slik som de første sesongene og at serien var litt mer modig. Kjipeste sesongene var de med "the Governor".

 

Serien har uansett lite fleksibilitet, siden den sponses av Staten Georgia for å filme i Georgia. Så det blir nok ikke noe annet enn Georgia. Men får håpe denne sesongen blir spennende da!

Lenke til kommentar

Er ikke uenig i grunn, mye tomgang og gjenbruk her :) Men aldri få ille at det blir fatalt kjedelig.

 

Nei, altså, grunnen til at jeg synes sesongens første episode var kjedelig var at jeg hadde håpet på litt mer utvikling og litt mer hint om hva som skjer fremover.

 

De kunne like gjerne ha avsluttet Negan situasjonen på de første 5 minuttene av episoden og så fortsatt historien.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Akkurat på dette punktet er jeg veldig uenig med deg, zeebra. Men, det er lov å mene forskjellig.. :)

 

 

Akkurat nå så har Negan et skikkelig ballegrep på Rick, en situasjon som nok ikke hadde blitt så klart, hadde det ikke vært for den intense episoden. På en annen side har vi Maggie som vil ha "full scale war" etter drapet på Glenn. To helt forskjellige retninger. Fremtiden er særdeles usikker.

 

Og det er akkurat dette jeg synes er bra. Jeg er nysgjerrig på hva som vil skje videre. Derfor vil jeg se neste episode. Jeg er virkelig spent på hva de skal gjøre. Og, hvis dette hadde blitt avslørt som du ønsker, i større eller mindre grad, så hadde for meg ikke den spenningen vært så stor.

 

Slik synes jeg, da.. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De er i Virginia, nær grensa til Washington D.C. 

 

Serien vil aldri få en "vintersesong", fordi serien fremdeles er spilt inn i Atlanta og kommer til å forbli det. Greg Nicotero har ønsket å hatt en one-off episode rundt zombier på et fjell om vinteren, og hadde vært kult, men dette ville nok ha vært en ensom episode.

Lenke til kommentar

Så mye snakking ?

Begynner å bli litt lei av 'finne et nytt sted hvor alt er perfekt' greia til serien.

Greit nok med et par super skurker nå og da, men alle disse plassene. Blaaargh.

 

Men, det legges opp til at alexandria og the kingdom slår seg sammen imot negan etter hvert. Noe annet hadde vært rart.

 

 

Kult å ha en kjæletiger da ?

Lenke til kommentar

Bare meg som synes den tigeren var veldig åpenbar CGI? Minnet om ulvene i LOTR, syns de kunne jobbet litt mer med den..

Det aller meste av CGI som er i fokus i et shot er ganske åpenbart. Hadde tigeren vært i bakgrunn hadde du aldri skjønt det (mest sannsynlig). Det var ikke Life of Pi nivå, men synes fortsatt de gjorde en god jobb. Synes episoden var veldig standard TWD. Har ikke noe imot prating, men problemet er når mesteparten av dialogen er totalt uinteressant.

 

 

Fikk lyst å skru av flere ganger, men klarte å komme igjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...