Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Negan er praktiskt talt et nett-troll.

 

Men herregud, jeg daua av denne sekvensen. Om serien ikke bruker Seth Gillian mer denne sesongen så skuffer serien meg (som den forresten gjør fra før).

 

 “Holy crap! You are creepy as sh*t, sneaking up on me wearing that collar with that freaky-ass smile.” 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ble litt irritert over at Rick ikke var mer medgjørlig i starten.

 

Sist vi så dem sammen, så var han jo HELT underkastet Negan, og med rette. Det var jo akkurat det de la opp til.

 

Og nå, i denne episoden, står Rick og har noen små "stare downs" nå og da, og er mindre behjelpelig. Greit nok at han skjerpet seg mot slutten, men i starten burde han fortsatt vært en "liten bitch" med halen mellom beina..

 

Og, Negan burde strengt tatt ha skutt Carl der og da.. Hva faen tenkte han på, liksom? Har ikke den fjotten lært NOE heller?

 

hmm..

 

Spennde hvordan de skal komme ut av dette, for det gjør de jo nok etter hvert..

Lenke til kommentar

Ble litt irritert over at Rick ikke var mer medgjørlig i starten.

 

Sist vi så dem sammen, så var han jo HELT underkastet Negan, og med rette. Det var jo akkurat det de la opp til.

 

Og nå, i denne episoden, står Rick og har noen små "stare downs" nå og da, og er mindre behjelpelig. Greit nok at han skjerpet seg mot slutten, men i starten burde han fortsatt vært en "liten bitch" med halen mellom beina..

 

Og, Negan burde strengt tatt ha skutt Carl der og da.. Hva faen tenkte han på, liksom? Har ikke den fjotten lært NOE heller?

 

hmm..

 

Spennde hvordan de skal komme ut av dette, for det gjør de jo nok etter hvert..

 

Så mye Negan plutselig finner seg i...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Klart den svakeste episoden så langt, men samtidig greit med ett opphold fra all den kne svaien til Negan de siste ukene. Hadde jeg tatt en shot for hver gang han utfører den, hadde jeg låge stiv etter én episode.

 

Må være en fantastisk drikkelek!

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...