Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Mine klager i forbindelse med oppgraderingen


Anbefalte innlegg

Ser ut til at klokka er veldig feil. Sjekket nettopp tidssonen i kontrollpanelet og den var rett. Aktivert for korrigering av sommertid til og med :)

 

Men, siste innleggene over her viser følgende klokkeslett:

12:58 Trondster

01:01 Stine

01:05 Pingla

01:08 Zeph

 

Mao viker det som om klokka er satt til AM/PM 12 timer, i stede for 24 timers klokke. Er mye galt og det virker som om hele oppgraderinger gikk litt vel fort. Endring i utseendet som mange klager på er typiske ting som alle vil reagere på ved større endringer, men ikke værre enn at man venner seg til det og syter neste gang utseendet endres. Men i dette tilfellet er det jo flere ting som ikke stemmer.

 

Dessuten hadde det vært greit med en liten guide på hvordan man gjør ting i det nye forumet.

- Legge innlegg til i favoritter?

- Gå til siste uleste innlegg i tråder som er i favoritter eller mine innlegg?

- Vise siste leste tråder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har testet - ser ut til at "siste nye innlegg" fungerer som den skal - det er bare første gang du klikker på en tråd at den tar deg til siste innlegg. Sikkert en database-ting under konverteringen - at den ikke lenger har lagret siste leste innlegg pr. tråd, og at dette skal settes på nytt framover.

 

Prøvde å sette hele forumet til lest, og klikket deretter på denne tråden - kom til L4r5's innlegg #7, og ikke bareantons #8, selv om dette var nyere.

Som bareanton kommenterte i Chatte-tråden:

 

Hvis man går inn via forumet så får man første uleste post (page_view_getnewpost), men hvis man bruker samme knappen under Mine innlegg får man siste postet post (getlastpost).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Well, now you do!

 

Bare å kopiere alle problemene her, og sette inn der.

Strengt tatt så er det bugs og generelle feil med forumoppgraderingen som skal i trackeren, ikke klager som ikke går på feil men heller irritasjonsmomenter og slikt :)

Lenke til kommentar

Mye bra i denne oppgraderingen, men også noe som helt klart må rettes på. Største problemet for min del er at gamle quotes ikke funker og hvordan tråder ligger listet opp i de forskjellige formumene, veldig lite oversiktelig. Registrerer også en betydelig svekkelse hva gjelder farten, går til tider helt i sirrup.

 

Ellers bra jobba, tok ikke så lang tid heller! :) Var noe redd jeg skulle bli sittende uten Diskusjon.no denne fredagen :p

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

....

 

Dessuten hadde det vært greit med en liten guide på hvordan man gjør ting i det nye forumet.

- Legge innlegg til i favoritter?

- Gå til siste uleste innlegg i tråder som er i favoritter eller mine innlegg?

- Vise siste leste tråder?

Jaaa! Hadde vært evig takknemlig.

Lenke til kommentar

Tregt forum

Etter oppdateringen sliter jeg ofte med å komme inn på forumet. Det tar alt fra 5min til 1t. Dette gjelder flere vet jeg, uten å ha lest hva som er skrevet i denne tråden eller om det er rett plass å klage på.

 

Jævlig irriterende når man er midt i et innlegg. Nå mistet jeg en halvtimes arbeid.

Lenke til kommentar

Jævlig irriterende når man er midt i et innlegg. Nå mistet jeg en halvtimes arbeid.

Protip: Hvis jeg skriver så lange innlegg så er jeg alltid nøye på å trykke ctrl-a og ctrl-c før jeg poster.

 

Stemmer det, men burde likevell være mulig å bla tilbake utan å laste sida på nytt slik at innlegget ditt blir sletta.

 

Har også merka ein fin liten detalj ved at innlegget ditt står i grå tekst som forsvinner når du prøver å fortsette på eit innlegg som ikkje blei posta. Er nesten dårlig gjort å få det til å sjå ut som at innlegget ikkje har forsvunnet når det forsvinner likevell.

Er kanskje ein måte å få fram det uposta innlegget på, men denne metoden burde være den samme som å skrive eit nytt innlegg.

Lenke til kommentar

Andre enn meg som opplever at forumet i det siste har vært mye utilgjengelig. Er det min internetforbindelse eller er det serveren til forumet?

 

Andre enn meg som opplever at forumet i det siste har vært mye utilgjengelig. Er det min internetforbindelse eller er det serveren til forumet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...