Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Mine klager i forbindelse med oppgraderingen


Anbefalte innlegg

- Sitering. Er nesten umulig å skjønne hvem som har postet hva. Hvertfall på gamle innlegg. Dette MÅ fikses

- De "forenklede" url'ene. Jeg likte det bedre slik det var før

- undertitler kan sløyfes igjen. Noen spesiel grunn til at de er aktivert

- Få brukersidene tilbake slik de var

- Opp-knapp mangler

- Hurtgisvar kan med hell legges skjult igjen

- mine innlegg mangler bla frem og tilbake knapper i bunnen

- mine innlegg mangler i enkelte skin

 

 

 

 

 

Mer kommer etterhvert som jeg kommer på de. Kort sagt så virker det som dere har pusha denne igjennom alt for tidlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- VISNING AV BILDER FFS! Få det til H"#¤%!"#¤ tilbake slik det var med at når man trykket på et bilde som var forminsket så ble det åpnet i et eget vindu. Faen dette var irriterende! Mest irriterende hittils tror jeg. Kanskje med unntak av det at gamle siteringer er bugga

Lenke til kommentar

Har testet - ser ut til at "siste nye innlegg" fungerer som den skal - det er bare første gang du klikker på en tråd at den tar deg til siste innlegg. Sikkert en database-ting under konverteringen - at den ikke lenger har lagret siste leste innlegg pr. tråd, og at dette skal settes på nytt framover.

 

Prøvde å sette hele forumet til lest, og klikket deretter på denne tråden - kom til L4r5's innlegg #7, og ikke bareantons #8, selv om dette var nyere.

Lenke til kommentar

- Hurtgisvar kan med hell legges skjult igjen

[...]

Mer kommer etterhvert som jeg kommer på de. Kort sagt så virker det som dere har pusha denne igjennom alt for tidlig.

Eg synst ikkje det gjer noko at hurtigsvar er ope, den ligg jo berre nederst uansett. Men at det virker som om dei har vore litt tidleg ute er eg einig i. Nokre veker til med testing og utvikling av skins hadde nok vore ein fordel. Veldig mange klager hadde vore unngått om «gamle» skins hadde vore på plass frå starten av.

 

(Når det er sagt, so er det ein del som reagerer litt vel sterkt òg, som Rikspøbel kommenterer.)

 

- VISNING AV BILDER FFS! Få det til H"#¤%!"#¤ tilbake slik det var med at når man trykket på et bilde som var forminsket så ble det åpnet i et eget vindu. Faen dette var irriterende! Mest irriterende hittils tror jeg. Kanskje med unntak av det at gamle siteringer er bugga

Heilt einig, på begge punkt. Veldig mange innlegg er i praksis uleselege på grunn av tullet med sitat, og Lightbox-saken har eg aldri vore nokon stor fan av.

 

Og kor er knappen for å leggje ein tråd til i favorittane?

Lenke til kommentar

Eg synst ikkje det gjer noko at hurtigsvar er ope, den ligg jo berre nederst uansett.

Okay. Det var kanskje ikke en av de største tingene å klage på. :p

Bare synes det ser "renere" ut om den er skjult.

 

Blir fort til at det høres veldig negativt ut når vi samler opp alle klagene her, selv om ikke alle klagene er like viktige.

Lenke til kommentar

ingen kontrollpanel?

ikke skifte tema?

jeg må inn på tråden for å så trykke på siste side. hvor ble det av muligheten for å gjøre det i kategoriene før man går inn på tråden?:O

1. Prøv å klikk på brukarnamnet ditt i menyen øvst til venstre (eller høgre, alt etter skin).

2. Om du veit kor du skifta skin før, veit du det no, det er på akkurat same stad. (Nedtrekksmeny heilt nederst til venstre på sida.)

3. Det er tilgjengeleg i IP.Board-skinet, kjem nok i resten om det manglar. Du kan òg gå til siste innlegg i tråden på same måte som før. (Klikk på klokkeslett for siste innlegg i kolonna heilt til høgre.)

Lenke til kommentar

Her hos meg er også forumet blitt svært tregt i forhold til hva man er blitt vant med.

 

Enig, virker generelt lite responsivt. Skal sies at denne maskinen ikke er lynrask og at jeg bruker IE8, men det minner om hvordan mange andre sider oppfører seg ("Web 2.0"?).

 

/

 

I tillegg, om det ikke er noe jeg innbiller meg, blir det dårlig oversikt over emnene for de som har relativt små oppløsninger p.g.a. store mellomrom mellom emner i listingene. Regner med at dette blir enda verre for de som sitter med 10"-skjermer.

Endret av Aiki
Lenke til kommentar

Eg synst ikkje det gjer noko at hurtigsvar er ope, den ligg jo berre nederst uansett.

Lista over kven som les tråden kjem under hurtigsvar. Kanskje ikkje den viktigaste funksjonen, men det kan no vere greit ha den synleg utan å måtte bla så langt ned. Tidlegare kunne ein velje om hurtigsvar skulle vere ope heile tida. Valfridom er som regel fint, så kunne godt ha hatt det sånn framleis. (Eg kunne ikkje sjå nokon alternativ for å endre dette, men eg har kanskje oversett noko.)

Lenke til kommentar

- Enkelte skriftstørrelsene er alt for store og gjør at forumet tar mer plass på skjermen enn før. Størrelsen som er i venstre meny er stort nok.

- Alt for mye luft i listen over kategoriene (spesielt førstesiden), må scrolle mer enn før.

- Anonymt, kjedelig og konservativt design.

- Masse knapper og linker som ikke fungerer.

- Vil heller ha avatar enn profilbilde i statusen under forumets logo.

- + + sikkert masse mer som dukker opp underveis.

 

Litt mer ja:

- I listen over mine meldinger så fremkommer lørdag og søndag slik: lørdag og søndag, dessuten så bør de vel gramatisk riktig skrives med stor forbokstav i den aktuelle listen.

 

- Ble medlemsdatoen inneholder flere feil, f.eks: 05-desember 04. Det rette bør vel være 5. desember 04

Endret av Pingla
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...