Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fellaini, Memphis, Young, Schweinsteiger og Schneiderlin er nok de som ser ut til å ligge tynnest an i de to neste vinduene. Vil tippe tre av dem forsvinner. Ellers har vi en meget bra tropp synes jeg, og gode talenter som må få spille.

 

Grei kamp i går. Svak førsteomgang og ganske bra andreomgang. Humpete bane som er en fordel for lag som ligger dypt og forsvarer seg. Fint å få spart litt spillere og samtidig få i gang Bailly. Kanskje Fellaini fikk tilbake litt selvtillit også. 

 

Zlatan har nå 7 mål på sine siste 6. 13 mål på 22 kamper. Slettes ikke verst.

Lenke til kommentar

Kunne muligens ha trengt en høyreback, men aner ikke hvem det isåfall skulle vært.

Fellaini og Memphis kan vi nok klare oss uten, muligens også Schweinsteiger, men da begynner det å bli tynt med backup på midtbanen, så og kvitte oss med Schneiderlin samtidig er nok ikke så lurt. 

Sett noen rykter om Payet, de håper jeg for guds skyld ikke stemmer!

Lenke til kommentar

Av midtbanespillerne er det nok Fellaini som ligger best an til å bli. Skulle veldig gjerne sett Fosu Mensah få prøve seg på midtbanen oftere.

 

Fikk sett Payet live på EM i sommer. Noe av det sykeste jeg har sett live på en fotballbane, helt ekstremt god. Men har vært direkte dårlig store deler av denne sesongen. Ville være en stor sjanse å ta. 

Lenke til kommentar

Tror ikke det skjer så mye i januar, for å være ærlig. Kanskje vi kvitter oss med en spiller, men kjøper vi noen? Det tror jeg ikke. Jeg synes ikke vi trenger noen umiddelbare forsterkninger.

 

Ser gjerne at Fellaini selges eller gis bort. Ser gjerne at Memphis blir lånt ut til en klubb som virkelig trenger en venstrekant.

Lenke til kommentar

Fellaini håper jeg selges i Januar. Schneiderlin kan også selges, han blir jo ikke brukt likevel. Young er grei å ha i klubben, men blir ikke veldig lei meg om han selges også.

 

Memphis bør lånes ut for å se om det fortsatt er håp for ham. Januzaj vil vel aldri bli den spilleren en så for seg for noen år siden, så kan vel selges han også. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Stiller meg svært kritisk til denne overgangen, som ser ut til å være i boks. Nå har jeg aldri sett han spille, så jeg kan ikke uttale meg om kvalitetene hans. Men jeg sitter med en følelse av at Mendes rundlurer Manchester United nok en gang. Nesten £40 mill for en svenske som spiller i den portugisiske ligaen?! Hysterisk latterlig... For en melding å sende ut til alle stopperne våre som faktisk har prestert i år!!! Kontinuitet ut vinduet. 

Lenke til kommentar

Tror ikke United lar seg rundlure av Mendes lenger. Prisene er generelt latterlige, og enda mer latterlige fordi vi heter Manchester United. I tillegg er det januarvinduet vi snakker om.

 

Klarer ikke helt å se at vi trenger en stopper, men Mourinho har vel muligens identifisert et problem vi ikke ser, eller kanskje det er noen han mener må ut. Hva skjer forresten med Blind, det virker som Mourinho ikke ønsker å bruke han på backen for enhver pris? Darmian blir jo foretrukket ute av posisjon på venstre, og har vært lagets svake punkt der. Mens Blind sitter på benken. Synes Blind er bedre enn Darmian på alt bortsett fra fart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...