Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke en eneste av oss antydet at vi ville ha han tilbake som spiller. Vi husker det vi også. Faktisk husker vi enda lenger tilbake, og husker at han var en av verdens beste venstrebacker i en periode. Han elsker United, og ville nok vært velkommen tilbake så lenge han hadde noe å tilføre støtteapparatet. 

Lenke til kommentar

 

Nei, det er vel derfor han vil vekk også. Ble vel forespeilet gull og grønne skoger av Wenger.

 

 

 

Han, sammen med Özil, ble lurt av Wenger. De skal ha blitt fortalt av Wenger at Arsenal ville satse stort og kjøpe når det "trengs", sleip lokketeknikk. Og nå er de sure at Wenger ikke ser behov for forsterkning. Cazorla, Per og Welbeck er snart tilbake og det er som nye kjøp. 

 

Wow, much wow. 

Lenke til kommentar

Kan folk slutte med dette Evra-tøyset? Husker dere hvor utrolig ræva han var for oss de siste sesongene? Han er 35 år og burde lagt opp. Hadde betalt dyre dommer for å slippe å ha den klovnen tilbake.

 

Hilsen en som husker hvor dritt han var de siste sesongene.

Ehh? Tror ikke en sjel av oss ønsker Evra tilbake som spiller, men heller i støtteapparatet. Evra er en leder og alle som har jobbet med han skryter av hans evne til å ta tak og det å motivere. Evra trives godt sammen med Pogba og andre, og jeg tror at han i en støtterolle kunne vært meget rikt for klubben, og noe jeg absolutt håper blir å skje. 

Lenke til kommentar

Nei, men han hadde et intenst ønske om 2 ting:

 

1) Vinne ligaen

2) Spille under SAF.

 

Akkurat nå er vi en klubb med litt brukket rygg og ikke ligaens beste lag slik som da. Det et store forskjeller på RVp-overgangen og en eventuell overgang av Sanchez. Ikke vinner vi, ikke har vi SAF.

Lenke til kommentar

Kunne helt fint byttet ut Sanchez med Rooney til sommeren... Men annet enn at Sanchez har ett år igjen av kontrakten, og spiller for Arsenal, så er ikke situasjonen så veldig identisk.

 

I 2012 så hadde vi tidenes manager og tittelgarantist helt på slutten av sin karriere, fire PL titler på seks år (sekunder unna fem), CL-finale året før... osv. Ting begynner selvfølgelig å se bra ut igjen, men det er i dag flere klubber som vil kunne fremstå mye mer attraktive enn oss for han.

 

Sanchez er også en spiller som snakker spansk, og som har spilt på det høyeste nivået utenfor PL. RvP derimot hadde kun vist sitt høyeste nivå for Arsenal, og å spille for en annen PL-klubb var antakelig for han å foretrekke. (Juventus var vel den andre klubben som konkurrerte om kontrakten hans).

 

Edit: Espp kom meg i forkjøpt der ja.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke en eneste av oss antydet at vi ville ha han tilbake som spiller. Vi husker det vi også. Faktisk husker vi enda lenger tilbake, og husker at han var en av verdens beste venstrebacker i en periode. Han elsker United, og ville nok vært velkommen tilbake så lenge han hadde noe å tilføre støtteapparatet. 

Ah, jeg tolket det dithen at han ville "avslutte karrieren", det vil si spille. I støtteapparatet er han mer enn velkommen, men for å være helt ærlig; jeg tror Mourinho er mer kompetent til å hente riktige typer framfor tidligere venstrebacker som har lyst til å være i støtteapparatet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...