Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg lastet ned spillet ferdig på Steam. Noe mer jeg må installere/laste ned klart? 

 

Er det noe tredjeparty-drit ala. Games for Windows live i GTA 5 som i GTA 4? Gud, husker jeg styret fælt med den driten. 

 

ett par filer ved release + dekrypterings nøkkel. Og er vell bare Social club som er tredjepart ( sett bort ifra steam).

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det bekreftet, men du trodde ikke det skulle komme ut eller? Trodde du virkelig Rockstar skulle utsette igjen? Butikker hadde jo allerede før lanseringsdatoen fått sine kopier av spillet, men Rockstar har kryptert slik at man ikke kunne starte spillet før 14. April 01:00 Norsk tid bare, så selvom du hadde DVDene kunne du ikke spille før tiden var inne vel

Lenke til kommentar

Er video-editoren i GTA V avhengig av hvilke grafikk-innstillinger man har?

Hvis man har alt på Low, vil grafikken på videoen være Low eller High?

Jeg har ikke prøvd, men så en innstilling hvor man kan bestemme om spillet settes til absolutt maks grafikkvalitet ved eksport fra editoren. Det vil med andre ord si: dersom maskinen din normalt ikke takler full sprut, vil den bruke mer tid per frame. Med andre ord; det vil koste deg noe mer tid.

Lenke til kommentar

Det meste tyder vel på at dette er en god PC port. Flyter fint på min PC, I hvert fall. (i5 4670k, GTX 770) Ligger vel på rundt 80-90 FPS.
Noen få irritasjonsmomenter er det jo. Alt-tabbing er ganske buggy. 

 

I tillegg føles spillet veldig seigt ut. Jeg har sensitivitet på fullt, likevel er det merkbar forsinkelse når jeg drar musa rundt. Svært irriterende når man er vant med FPS spill i 120+ FPS. Dette er vel bare slik GTA er? 

 

Pluss for god gamepad-integrasjon. Sømløs samarbeid, kjører bil med kontroll og går over til kb+m ved skyting. Funker knall. 

Lenke til kommentar

akkurat nå sitter jeg selv med overklokket i5 3570k, 8gb ram og 7850 og spiller på medium 1080p, konstant under 60 fps og kan dippe ned i 20 de verste plassene i byen.

 

Er nesten sånn at jeg tror noe er galt med pcen..

Har samme som deg, bare HD7970 isteden. Overklokking fører bare til artifacts i gta V, så det droppa jeg.

 

Har det meste på high/very high, og vegetation på ultra. Kjører mellom 45-60fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...