Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg bruker selv både tastatur og mus, OG gamepad. Bruker gamepad når jeg kjører, flyr etc. Og bruker tastatur og mus når jeg er til fots (eller sitter på som passasjer).

Samme her, men er det ingen knapp for å bruke Franklins special når man kjører?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg hele tiden får "DNS not responding" på nettverket da jeg laster ned den 5 gb patchen via rockstar social club? nettet kuker seg KUN når jeg laster ned der. Ingen andre steder..

 

Maks irriterende. Tar jo evigheter å få det der ferdig pga DNS tullet. Har google det og prøvd diverse CMD commands til ingen nytte...

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg hele tiden får "DNS not responding" på nettverket da jeg laster ned den 5 gb patchen via rockstar social club? nettet kuker seg KUN når jeg laster ned der. Ingen andre steder..

 

Maks irriterende. Tar jo evigheter å få det der ferdig pga DNS tullet. Har google det og prøvd diverse CMD commands til ingen nytte...

 

Merker Steam-versjonen begynner å bli mer og mer verdt pengene. Jeg sier ikke dette for å gni salt i såret eller noe, men Steam er som regel bunnsolid når det kommer til nedlasting, og mange andre ting.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Merker Steam-versjonen begynner å bli mer og mer verdt pengene. Jeg sier ikke dette for å gni salt i såret eller noe, men Steam er som regel bunnsolid når det kommer til nedlasting, og mange andre ting.

Men 540 kroner ....?! Det er jo ran på høylys dag. Nekter å støtte slik praksis, PC-spill skal og har alltid vært billigere enn konsollspill. 399 burde være maks.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

 

Må man kjøpe direkte på steam da? Fins vel billige sider ala fast2play, g2g, kinguin etc hvor du kan kjøpe det betraktelig billigere. Usikker om de er rettet mot steam versjonen dog.

Nei, da får man Rockstar Social Club-versjonen. Som er den versjonen som har alle problemene.

 

Finnes folk som selger steam-gifts.

Lenke til kommentar

 

Merker Steam-versjonen begynner å bli mer og mer verdt pengene. Jeg sier ikke dette for å gni salt i såret eller noe, men Steam er som regel bunnsolid når det kommer til nedlasting, og mange andre ting.

Men 540 kroner ....?! Det er jo ran på høylys dag. Nekter å støtte slik praksis, PC-spill skal og har alltid vært billigere enn konsollspill. 399 burde være maks.

 

 

Jeg er litt enig, men det er fortsatt billigere enn Xbox1-utgaven. Jeg hadde nok ikke betalt det for mange andre spill, men GTA 5 er noe av det beste jeg noen gang har spilt, så på den siden er det verdt mer enn dobbelt så mye som Watch_Dogs og Assassin's Creed Unity f.eks.

 

¯\_(ツ)_/¯

Lenke til kommentar

Noen som har fått stock market i Online til å fungere? Etter hva jeg har forstått, så er den delen ute av drift. Men jeg har hørt om noen som får det til.

Kan jo ikke ha det slik at folk kan tjene masse penger i spillet lett. Hvordan skulle dem ellers fått solgt "shark cards" ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...