Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

 

 

Noen som jakter på achievements her?

 

Sliten med enjoy your stay. Gjort og fullført alt man skal for å få den, men får ikke selve achievementen. Tips?

Jeg jakter på achievments, jeg sliter som faen med "Flippin hell" er jo dønn umulig å få til 4 barrel rolls virker det som.. Har sølv på den men det er fra xbox tiden, aner ikke hvordan jeg fikk det

Er lett det. Fikk den før jeg visste om den en gang. Er jo bare å rulle ned med en bil. Kjør på en topp og rull ned.

 

Jeg har kjørt på mange topper.. Må man ikke ha rullene i lufta ??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Genrelt bruk tenker jeg, jeg er en fyr som ikke bytter på bilene mine, finner jeg en god en så bruker jeg den til alt og tilåpasser kjør

 

Digger den lille COIL'en jeg. Den er så rask, liten, manøvrerbar og har en sånn deilig motorlyd.

 

``teslaen``?

 

Har jo snart et par mill på online, mulig jeg staser på anbefalingen din :)

 

Kan den tilapasses endel? Liker å gi de bilene mine et personlig preg :)

 

 

Coil Voltic:

http://gta.wikia.com/Voltic

 

Har kun spillet offline GTA V, men ihvertfall der, så slipper man å tenke på å fylle drivstoff/strøm. Litt morsom notis fra Legendarymotorsport.net (in-the-game):

 

"The Voltic was the first highway-capable, all-electric sports car on the market in the United States. Boasts a battery life shorter than your iFruit phone so that you can still call a cab home when you grind to a halt in the middle of nowhere." Legendarymotorsport.net description.

 

Kanskje denne sløve stemmen kan fortelle deg svaret i sin Youtube-gjennomgang:

 

 

Konklusjonen hans var Entity XF er raskere enn Adder. Men, det som er interessant er at Coil'en har raskere aks. enn Adder'en i brorparten av rullebanelengden. Det er først mot slutten at Adder'en tar igjen Coil'en. GTA V er et svingete spill, og derfor får man kanskje bedre nytte av rask akselerasjon, mot topphastigheter.

 

Entity XF og Coil er ikke satt opp mot hverandre for å sjekke ut aks. Men, kanskje Entity XF er lik eller raskere på aks, enn Coil'en. Ikke vet jeg. Coil'en har uansett en deilig lyd. Og man kan nyte in-game radio hits uten for mye forstyrrelse fra motorlyder.

 

Her er en spennende kommentar. Baklengs så er Coil'en raskest påstår han:

 

 

GTA 5 Online - FASTEST CAR IN THE GAME IS THE COIL VOLTIC!? (GTA 5 Speed Comparison) An unexpected challenger comes to claim the throne as car with the highest top speed in GTA 5 Online, the Coil Voltic! But only backwards in the rain! Ha!

 

 

 

Nå fikk jeg tak i navnet på den. Litt vanskelig å høre det på tale fra en Youtube-video. Zentorno er visst den raskeste hevdes det. Men hvordan måler Coil'en seg på akselerasjon?

 

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok mange som har GTA V på PC her inne. Er det noen som har en PC tilsvarende i5 2500k og GTX 580? Lurer på om det er godt nok til å kjøre spillet på 1920x1200, og derfor om det er verdt å kjøpe det.

Kjører i5 2500k og GTX 570.

Fungerer fint, dog på lav grafikk. (60-100 fps)

Lenke til kommentar

Installerte for et par dager sida. Duverden så fort tida gikk plutselig gitt?

 

Gode inntrykk så langt. Både liker at det er så himla svært. Er veldig glad jeg (hittil ihvertfall) slipper å bekymre meg for at NPC'er ikke gidder og vente på meg. Ref: GTA 4, dersom du takka ja til å dra på pub elns med en av kontaktene dine så var det ofte at man ikke rakk å komme fram engang. Artige side-missions også syntes jeg, har ikke kommet så fryktelig langt enda, driver forberedelser til heist nummer 2 bare.

 

Sliter ikke nevneverdig med grafikk (har nvidia 980GTX) og har iflg settings der brukt 3,2/4GB GPU Minne. 

Lenke til kommentar

Jeg så en GTA 5 -video for noen dager siden. Husker ikke hvor den lå. Men noen hadde lagt et gigantisk fly i sånn jumbojet vektklasse på jernbanesporet i et forsøk på å stanse det ustanselige toget.

 

Det fungerte ikke, og flyet ble skjøvet til side. Jeg har selv kun forsøkt med søppelbil, og det er piece-of-cake for toget.

 

Jeg lurer på om noen har lyktes enda? Går det i det hele tatt an å få avsporet toget? Hva må i såfall til, å lete fram et digert kileformet objekt? Ser for meg noe sånn som kanskje en skrå container-ende snudd på hode, elns.

 

Men, det er jo det som er så fantastisk med dette spillet. Man sitter igjen med store viktig spørsmål, som man så må bruke en del hodebry på å løse.

Endret av G
Lenke til kommentar

Stilig. Jeg kan ikke huske å ha sett ham danse slik, selv etter å ha gjennomført en del missions. Mulig det er fordi det er så lenge siden jeg spillet et mission, og har kun sporadisk holdt på med fri bevegelse i spillet offline i over ganske lang tid nå.

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

synd å skam at de gjorde toget så statisk i spillet. Alt er bra i spillet utenom toget som er umulig å stoppe eller ta over.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...