Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Hm, ja.

Leste det her da:

For unknown reasons the BAWSAQ market is unavailable to some players and available to others at seemingly random times. It also may go down for a player who previously had it up for seemingly no reason. This is most likely because the BAWSAQ does simulated trading for GTA Online and Story Mode, and the simulated trading happens on Rockstar's online network; The BAWSAQ most likely becomes unavailable when the online network suffers from cloud network errors. This is usually temporary, and the BAWSAQ becomes available again after online network issues are resolved which usually happens within around 4-8 realtime hours.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener dere er det beste kjøretøyet på GTA V?

 

 

Har kjøpt Kuruma Armored, og før jeg fikk råd til den hadde jeg standard Kuruma, merker at Armoreds handling er dårligere, men man er såogsi trygg. satt på en parkeringsplass i 15 min og bare skøt ut av vinduet på bilen, alt mulig kom med 5 stjerner, døde først da jeg skulle bare skyte et RPG skudd mot flokken av biler (ca 30stk :p

Lenke til kommentar

Mener dere er det beste kjøretøyet på GTA V?

 

 

Har kjøpt Kuruma Armored, og før jeg fikk råd til den hadde jeg standard Kuruma, merker at Armoreds handling er dårligere, men man er såogsi trygg. satt på en parkeringsplass i 15 min og bare skøt ut av vinduet på bilen, alt mulig kom med 5 stjerner, døde først da jeg skulle bare skyte et RPG skudd mot flokken av biler (ca 30stk :p

 

Best til hvilket formål?

Lenke til kommentar

 

Spiller folk seriøst dette spillet med mus og keyboard?

Foretrekker å ha kontroll når jeg spiller FPS. Med kontroll får man auto-aim og man havner i session med andre som har auto-aim. Setter alltid de som har kontroller til piloter fordi det er det de er best til, fly og kjøre.

 

 

Det er umulig å vite hvem som har kontroller eller ikke. Mitt ikon skifter konstant mellom de to siden jeg bruker begge samtidig. Så din antagelse at en med mus ikke kan fly blir nok feilplassert siden mange skifter til kontroller når de setter seg bak spakene.

Lenke til kommentar

 

 

Spiller folk seriøst dette spillet med mus og keyboard?

Foretrekker å ha kontroll når jeg spiller FPS. Med kontroll får man auto-aim og man havner i session med andre som har auto-aim. Setter alltid de som har kontroller til piloter fordi det er det de er best til, fly og kjøre.

 

 

Det er umulig å vite hvem som har kontroller eller ikke. Mitt ikon skifter konstant mellom de to siden jeg bruker begge samtidig. Så din antagelse at en med mus ikke kan fly blir nok feilplassert siden mange skifter til kontroller når de setter seg bak spakene.

 

Nei sier ikke at en med mus, er en dårlig pilot.  Men når jeg møter randoms så setter jeg helst de med kontroll som pilot, med mindre om noen andre har lyst til å fly.

Lenke til kommentar

Karin Sultan RS er jo en god allrounder og 4seter sedan, ligner litt på Mitsubishi Lancer EVO / Impreza WRX. Man kan stjel den også gjøre den om til din noe som sparer mye penger :p

Jeg bruker og Benefactor Feltzer men den er 2seter og du må kjøpe den. Har hatt begge disse lenge nå og de brukes mye for de passer liksom til alt også har jeg Insurgent med turret på hvis folk begynne å plag meg :D

 

Lenke til kommentar

Finnes det noen våpen online som er bedre enn andre? Klin umulig å ta knekken på andre spillere når de tydeligvis har våpen som dreper på et mikrosekund mens jeg tømmer 1+ magasin hver eneste gang. Jeg er vant til COD, så det er er mildt sagt frustrerende at folk aldri går i bakken.

Lenke til kommentar

Finnes det noen våpen online som er bedre enn andre? Klin umulig å ta knekken på andre spillere når de tydeligvis har våpen som dreper på et mikrosekund mens jeg tømmer 1+ magasin hver eneste gang. Jeg er vant til COD, så det er er mildt sagt frustrerende at folk aldri går i bakken.

 

Ja, en sniper-rifle gjør f.eks. mer skade per skudd enn en den billigste pistolen. :p

Lenke til kommentar

 

akkurat nå sitter jeg selv med overklokket i5 3570k, 8gb ram og 7850 og spiller på medium 1080p, konstant under 60 fps og kan dippe ned i 20 de verste plassene i byen.

 

Er nesten sånn at jeg tror noe er galt med pcen..

Har samme som deg, bare HD7970 isteden. Overklokking fører bare til artifacts i gta V, så det droppa jeg.

 

Har det meste på high/very high, og vegetation på ultra. Kjører mellom 45-60fps.

 

 

Uten å ha GTA V til PC'en (har kun PS4 til det bruket ..), så har jeg på PC'en min merket meg at min aldrende nVidia GeForce GTX 550 Ti har krasjet etter skjermkortdriveroppdateringen som GTA V fikk.

 

Skjermkortsystemet måtte restarte seg minst 2 ganger til nå, siden den oppdateringen. Ikke så ekstremt plagsom, men tenkte kanskje tanken om at det finnes bugs i GTA V nVidia driveroppdateringen !?

Lenke til kommentar

 

Noen som har fått stock market i Online til å fungere? Etter hva jeg har forstått, så er den delen ute av drift. Men jeg har hørt om noen som får det til.

 

Bawsaq har aldri fungert, har vert offline siden spillet kom ut til PS3/xbox 360

 

 

 

Hvorfor har Bawsaq sluttet å fungere på min PS4 i offline-mode? Har jeg gjort oppdragene på feil måte?

 

 

 

Hm, ja.

Leste det her da:

For unknown reasons the BAWSAQ market is unavailable to some players and available to others at seemingly random times. It also may go down for a player who previously had it up for seemingly no reason. This is most likely because the BAWSAQ does simulated trading for GTA Online and Story Mode, and the simulated trading happens on Rockstar's online network; The BAWSAQ most likely becomes unavailable when the online network suffers from cloud network errors. This is usually temporary, and the BAWSAQ becomes available again after online network issues are resolved which usually happens within around 4-8 realtime hours.

 
Se det ja. Jeg er ikke logget inn i PSN når jeg spiller GTA V offline. Så de kan ha gjort en oppdatering, som krever at selv offline-spillere skal måtte være pålogget for å sjekke mot serveren, eller hva tror dere?
 
Har aldri vært pålogget PSN med min PS4 siden jeg laget meg bruker der. Bruker hovedsaklig PS4'en min til GTA V offline spilling og Netflix-titting. Derfor er jeg ikke pålogget PSN noensinne.
 
Skal selvfølgelig prøve ut GTA V online, men har det tilgode til jeg har nytt offline-mode ferdig.
Endret av G
Lenke til kommentar

Genrelt bruk tenker jeg, jeg er en fyr som ikke bytter på bilene mine, finner jeg en god en så bruker jeg den til alt og tilåpasser kjør

 

Digger den lille COIL'en jeg. Den er så rask, liten, manøvrerbar og har en sånn deilig motorlyd.

Lenke til kommentar

 

Genrelt bruk tenker jeg, jeg er en fyr som ikke bytter på bilene mine, finner jeg en god en så bruker jeg den til alt og tilåpasser kjør

 

Digger den lille COIL'en jeg. Den er så rask, liten, manøvrerbar og har en sånn deilig motorlyd.

 

``teslaen``?

 

Har jo snart et par mill på online, mulig jeg staser på anbefalingen din :)

 

Kan den tilapasses endel? Liker å gi de bilene mine et personlig preg :)

Lenke til kommentar

Ja, en sniper-rifle gjør f.eks. mer skade per skudd enn en den billigste pistolen. :p

 

Skyt på hodet og ikke kroppen. Akkurat idet jeg aimer så rører jeg høyre sticka litt opp, slik at den sikter på hodet og ikke kroppen.

 

Jojo, det er jo åpenbart. Problemet er at folk aldri dør, selv ved headshots. Særlig i free roam. Jeg blir drept hele tida, og klarer aldri å forsvare meg. Kommer det en dude ukontrollert i 100 km/t i en bil og jeg (med mus/tastatur) sikter mot hodet hans skjer det ingenting mens jeg selv dør på 0.1 sekund selv med armor. Igjen, når jeg er vant til COD hvor man dør og får kills kjapt føles det utrolig surt når det å ha god aim ikke hjelper noen verdens ting. Det føles som å spille COD med ekstrem lag, slik at man kan skyte i evigheter uten resultat og blir grusa av de som fikk spillet i dag. Jeg kan liksom ikke skjønne at jeg gjør noe galt heller da jeg har solid erfaring med skytespill og vinner hver eneste match på skytebanen.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

AAhh, pc bruker? Spiller på konsoll her, det er vel ingen auto aim på pc vil jeg tro? I så fall er det bare å stryke det jeg skrev. Har egentlig ikke så mye erfaring med free roam. Har skutt mest i deathmatch og mission men vil tro at det er ganske likt. Prøv å spill litt deathmatch framover og du vil se at aimen blir bedre :)

Lenke til kommentar

Noen som jakter på achievements her?

 

Sliten med enjoy your stay. Gjort og fullført alt man skal for å få den, men får ikke selve achievementen. Tips?

 

Jeg jakter på achievments, jeg sliter som faen med "Flippin hell" er jo dønn umulig å få til 4 barrel rolls virker det som.. Har sølv på den men det er fra xbox tiden, aner ikke hvordan jeg fikk det

Lenke til kommentar

 

 

Noen som jakter på achievements her?

 

Sliten med enjoy your stay. Gjort og fullført alt man skal for å få den, men får ikke selve achievementen. Tips?

Jeg jakter på achievments, jeg sliter som faen med "Flippin hell" er jo dønn umulig å få til 4 barrel rolls virker det som.. Har sølv på den men det er fra xbox tiden, aner ikke hvordan jeg fikk det

Er lett det. Fikk den før jeg visste om den en gang. Er jo bare å rulle ned med en bil. Kjør på en topp og rull ned.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...